اخبار IT, مقالات

خدای نامرئی شبکه‌ها تحت تعقیب

خدای نامرئی شبکه‌ها تحت تعقیب

خدای نامرئی شبکه‌ها تحت تعقیب

خدای نامرئی شبکه‌ها تحت تعقیب قرار گرفت. این فرد که گفته می شود اهل کشور قزاقستان است ، جرائم سایبری زیادی را انجام داده است. او متهم به سرقت اطلاعات مهم ، فروش سورس کد ، نفوذ و دسترسی به سایت های Symantec , McAfee و Trend Micro و … می باشد .

این فرد 37 ساله پس از نفوذ به سیستم های مورد نظر با ایجاد در برگشتی راه را برای خود باز می گذاشت. تا هر وقت نیاز بود به سیستم بازگردد و اطلاعات جدیدی بردارد . او با نصب بدافزار بر روی سیستم قربانی ، به آنتی ویروس ها دستور می دهد به کار خود بپردازند و بد افزار را در نظر نگیرد.

از دست ندهید : 

آموزش Fail Over دو اینترنت در میکروتیک

آموزش Port Forwarding میکروتیک

آموزش راه اندازی هات اسپات میکروتیک

تبلیغ و فروش اطلاعات سرقت شده :

تورچین یا همان Fxmsp ، اطلاعاتی که از موسسات آموزشی و دولتی در سرتاسر جهان از جمله آمریکا به دست می آورد را می فروشد . تورچین و همکارانش با استفاده از تکنیک‌های متفاوت و بیشمار به سیستم شرکت‌ها و دولت‌ها نفوذ می کنند. حملات آنها بسیار بی رحمانه انجام می شود .

پس از نفوذ ، کدهای مخربی به سیستم تزریق می شود که وظیفه سرقت اطلاعات و مدارک را به عهده دارد. آنها برای مقابله با آنتی ویروس های حرفه ای شرکت ها ، آنتی ویروسها را دستکاری می کنند تا متوجه کدهای مخرب این گروه نشوند.

بالا رفتن قیمت خرید اطلاعات سرقت شده :

این گروه حرفه ای توانستند توسط درهای برگشتی که در سیستم ها درست کرده بودند ، اطلاعات به روز و محرمانه ای را سرقت کنند. آنها اسناد و مدارک را در بازار هکرهای حرفه ای به فروش می گذارند.

مثلا اطلاعات یک شرکت امنیتی 300000 دلار قیمت گذاری شده است. قیمتها به میزان دسترسی و کنترل سیستم قربانی بستگی دارد. هر چه عمق نفوذ بیشتر باشد ، هزینه ها بالاتر می رود…

در کنار سواد رسانه ای و دانش کامپیوتر ، حتما به امنیت سیستم ها خود اهمیت دهید .

شبکه دیده بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه برند های معروف است. از جمله خدمات مجموعه حرفه ای شبکه دیده بان :

  • 48 ساعت مهلت تست
  • یک سال گارانتی
  • ارسال در اسرع وقت به تمام نقاط ایران
  • مشاوره رایگان قبل از خرید محصول
  • امکان کانفیگ و راه اندازی بعد از خرید محصول
  • تعمیر تجهیزات شبکه

جهت سفارش یا مشاوره با کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس بگیرید :

20 21 9100 – 021

38 50 800 0912

سایت های شبکه دیده بان :
خدای نامرئی شبکه‌ها تحت تعقیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *