فیلم آنباکس تجهیزات شبکه, مقالات, میکروتیک, ویدئو تجهیزات شبکه

فیلم آنباکس mANTBox 19s

فیلم آنباکس mANTBox 19s

فیلم آنباکس mANTBox 19s

دوست دارید قبل از خرید رادیو mANTBox 19s، محتویات داخل جعبه رو ببینی؟ تو فیلم آنباکس mANTBox 19s که در شرکت شبکه دیده‌بان ضبط شده، خیلی راحت با اجزا درون جعبه رادیو آشنا می‌شی. ما برای شما جعبه گشایی mANTBox 19s را انجام دادیم تا بیشتر و بهتر با محصول آشنا بشی. اینطوری قبل از خرید می‌تونی بهترین تصمیم رو بگیری. بزن بریم!

مهم‌ترین کاربر رادیو وایرلس را می‌توان انتقال و جابجایی داده‌ها و اطلاعات از جمله صوت، تصاویر و فایل بدون محدوده مکانی دانست. این امکانات به واسطه آنتن‌های بی‌سیم انجام می‌شود. استفاده از رادیو وایرلس‌ها باعث کم شدن فاصله و مدیریت بیشتر بر شعبات شده است.

فرض کنید در سه نقطه شهر، یا حتی در شهرهای متفاوت شعبه داشته باشید. این رادیو وایرلس‌ها هستند که شعبات را به یکدیگر متصل می‌کنند. مدیریت مجموعه بدون نیاز به جابجایی قادر است بر تمام شعبات نظارت داشته باشد.

  • انعطاف پذیری بالا
  • مقرون به صرفه
  • قابلیت گسترش و افزونگی
  • پیاده سازی آسان
  • باند فرکانس دستگاه
  • تعداد باند فرکانس
  • آنتن داخلی یا آنتن بیرونی
  • امکان سنجی لینک وایرلس
  • تعداد هسته و سرعت CPU
  • ظرفیت حافظه RAM و حافظه ذخیره‌سازی
  • سیستم عامل
  • لایسنس (سطح دسترسی)
  • عملکرد سیستم
  • استاندارد و مشخصات وایرلس در شبکه
  • PoE
  • قیمت رادیو وایرلس

اگر برای مسافت‌های طولانی از رادیو استفاده می‌کنید. پس قطعاً باید برای رادیو خود یک آنتن دیش خریداری کنید. آنتن دیش خوب چه فاکتورهایی دارد؟ جنس ، محدوده فرکانسی ، گیرندگی آنتن جز مهمترین فاکتورهای خرید یک آنتن دیش محسوب می‌شود. 

آنتن دیش‌های زیادی برای مسافت‌های متفاوت طراحی و تولید شده است. اگر برای انتخاب آنتن دیش به کمک نیاز دارید ، کافیه با بخش فنی شبکه دیده‌بان تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند. 02191002120 

جهت اطلاع از قیمت آنتن دیش و قیمت رادیو وایرلس بر روی تصاویر روبرو کلیک کنید.

رادیو وایرلس mANTBox 19s

کمپانی میکروتیک (Mikrotik) محصولی به نام رادیو وایرلس mANTBox 19s را تولید و روانه بازار شبکه کرده است. این رادیو وایرلس از یک ساختار یکپارچه پیروی می‌کند. 

 شامل رادیو و آنتن تشکیل شده‌اند. همچنین این رادیو دارای ویژگی‌زیر می‌باشد.

  1. قدرت گیرندگی آنتن 19dBi
  2. استاندارد وایرلس رادیو 802.11a/n/ac
  3. فرکانس 5 گیگاهرتز
  4. سرعت تبادل داده 867 مگابیت بر ثانیه

کاربرد این رادیو برای محیط‌های بیرونی و در بخش مرکزی شبکه با زاویه تابش 120 درجه است. در ضمن میزان ولتاژ ورودی به رادیو وایرلس 12 تا 28 ولت می‌باشد. و حداکثر توان مصرفی دستگاه 13 وات است. و جالب است که بدانید، رادیو وایرلس در حداقل دمای 40 – تا حداکثر دمای 70 درجه سانتیگراد به خوبی کار می‌کند.

قابلیت منحصر به فرد رادیو آنتن mANTBox 19S 

  1. برای لینک در مسافت‌های طولانی کاربرد دارد.
  2. زاویه تابش این رادیو آنتن 120 درجه است.
  3. رادیو آنتن mANTBox 19S در دو زاویه افقی و عمودی قابل تنظیم است.
  4. این رادیو آنتن دارای دو کانکتور RP-SMA می‌باشد.
  5. این دستگاه دارای ابعاد 152x 598 x 78  میلی‌متر است.
  6. این رادیو آنتن دارای CPU تک هسته‌ای با سرعت 720MHz می‌باشد.
  7. این رادیو آنتن در فرکانس 5 گیگاهرتز فعال است و از رادیوهای BaseBox, NetBox, NetMetal فعال در این فرکانس پشتیبانی می‌کند.
  8. قدرت گیرندگی این آنتن برابر 19dBi است.
  9. این رادیو آنتن دارای یک پورت گیگ اترنت 10/100/1000 با قابلیت PoE است که برق دستگاهی که به آن متصل می‌شود را تأمین می‌کند.
  10. این رادیو آنتن یک پورت با قابلیت SFP برای اتصالات فیبر نوری با سرعت انتقال 1.25G دارد.
شبکه دیده بان
مشاهده فیلم های آنباکس تجهیزات شبکه
شبکه دیده بان
لینک استخدام شبکه دیده بان
شبکه دیده بان
درخواست نمایندگی

نوع آنتن‌ وایرلس

آنتن‌ها بر اساس یکسری فاکتورها مانند بازه فرکانس، توان آنتن و طول برد ارائه می‌شوند. البته از لحاظ‌های مختلفی هم دسته‌بندی می‌کنند. مثلا از لحاظ سقفی، دیوار کوب، قابل نصب در رک و غیره. ولی به طور کلی آنتن‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

    1.  آنتن‌های چند جهته _ Omni-directional
    2.  آنتن‌های جهت‌دار _  Directional

کاربرد آنتن وایرلس 

از آنتن وایرلس برای ارسال و دریافت سیگنال استفاده می‌کنند. آنتن‌ها سیگنال‌ها را از رادیو  که مبدا هستند، می‌گیرند. و به صورت امواج، به مقصد ارسال یا دریافت می‌کنند. در واقع یک نوع واسطه ارسال یا دریافت اطلاعات هستند. آنتن‌ها دارای انواع مختلفی هستند. که هر کدام در طیف گسترده‌ی از فرکانس‌ها و ارتفاع‌های متفاوت کار می‌کنند. نقش  مهم آنتن‌ها برای ارتباطات بیشتر WIFI، استفاده از فرکانس 2.4 تا 5 گیگاهرتز می‌باشد. امروزه در کنار برندهای خارجی مطرحی مثل کنبوتونگ، وی‌لینک و غیره. برند ایرانی خوبی هم وجود دارد. همچون فاز و دلتالینک که می‌توانید، به راحتی از مجموعه ما شبکه دیده‌بان سفارش داده و خرید کنید.

تعمیر رادیو وایرلس mANTBox 19s

تعمیر تخصصی رادیو mANTBox19s در مجموعه فنی مهندسی شبکه دیده‌بان انجام می‌شود. جهت اطلاع از شرایط تعمیر رادیو mANTBox 19s با بخش تعمیرات شبکه دیده‌بان تماس بگیرید.

قیمت رادیو mANTBox 19s

رادیو وایرلس mANTBox 19s یکی از پر‌ فروش‌ترین رادیو وایرلس میکروتیک می‌باشد. که این محصول همواره در شبکه دیده‌بان موجود است. شما می‌توانید با خرید آنلاین به راحتی این محصول را تهیه کنید. همچنان این رادیو وایرلس دارای 12 ماه گارانتی می‌باشد. به علاوه می‌توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

رادیو mANTBox 19s

فیلم آنباکس رادیو وایرلس mANTBox 19s

دوست خوبم، قبل از اینکه اقدام به خرید تجهیزات شبکه کنی. اول محتویات داخل جعبه رو ببین بعد خرید کن… خریدی مطمئن با شبکه دیده‌بان

حتماً فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو ببین. ما فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو برای شما آماده کرده‌ایم. برای مشاهده فیلم آنباکس رادیو وایرلس mANTBox 19s بر روی تصویر روبرو کلیک کنید.

ما اینجا هستیم تا تجهیزات رو به خوبی معرفی کنیم در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را برای پروژه شبکه خودتون داشته باشید. 

مقاله‌‌های مربوط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *