گروه مجرب شبکه دیده‌بان آماده ارائه خدمات شبکه به شما عزیزان در سراسر کشور می‌باشد. مواردی مانند ارائه تجهیزات شبکه ، کانفیگ و انجام تنظیمات تجهیزات از راه دور میسر است. اما مواردی مانند کابل کشی ، داکت کشی ، طراحی و ایجاد شبکه ، عیب یابی ، تعمیر تجهیزات شبکه ، امکان سنجی لینک وایرلس ، انتقال خطوط تلفن های شهری باید حضوری انجام شود.

کارشناسان ما صفر تا صد شبکه را با داشتن مهارت و تخصص کافی انجام می‌دهند. در اینجا فقط به بخشی از قابلیت‌های گروه تخصصی شبکه دیده‌بان اشاره شده است. جهت انجام مشاوره یا هماهنگی برای جلسه حضوری با دفتر ما تماس بگیرید.

شبکه دیده بان

شرکت فنی مهندسی شبکه دیده‌بان سالهاست در کنار مردم ایران است. خدمات شبکه دیده‌بان در زمینه‌های زیر فعالیت می‌کند :

  • مشاوره رایگان و ارائه راه کار برای پروژه‌ها 
  • پیکربندی تجهیزات شبکه 
  • نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه 
  • خدمات پسیو و کابل کشی 
راه اندازی شبکه کامپیوتری

امروزه اهمیت داشتن شبکه بر کسی پوشیده نیست. شبکه ها ابعاد مختلفی دارند.  گاهی وسایل یک خانه شبکه می‌شوند و گاهی تجهیزات یک برج به صورت شبکه با یکدیگر مرتبط می‌شوند.

برای راه اندازی یک شبکه کارآمد باید تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید. داشتن دانش کافی و تجهیزات به روز ، در بلند مدت از هدر رفتن وقت و سرمایه شما جلوگیری می‌کند. پس دستگاه‌هایی را انتخاب کنید که چندین کار انجام می‌دهند و مناسب عملکرد سازمان شما هستند. همیشه پیش بینی‌های لازم را در نظر بگیرید. اگر نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارشناسان شبکه دیده‌بان ، با داشتن سالها تجربه  در راه اندازی شبکه بهترین گزینه برای نصب و راه اندازی شبکه در بیمارستان‌ها ، دانشگاه‌ها ، ارگان‌های دولتی ، مدارس ، دفاتر و منازل می‌باشند. اعتماد شما سرمایه ماست

بهینه سازی شبکه

لازم به ذکر است که هنگام شروع پروژه ، نمی‌توان به طور 100 درصد تمام نیازها را پیش بینی کرد. اما پس از انجام مقداری از پروژه و جمع آوری تمام نیازمندی‌ها می‌توان برای بهینه‌سازی شبکه اقدام کرد (این موارد برای پروژه‌های بزرگ است و گرنه پروژه‌های کوچک نیازمندیها در وهله اول جمع آوری می شود.) . البته مجموعه شبکه دیده‌بان با توجه به سابقه کاری خود ، اقدامات لازم را در نظر می گیرد و در کمترین زمان با حداقل هزینه شبکه شما را بهینه سازی می‌کند.

راه‌ا‌ندازی سیستم گزارش گیری شبکه

گزارش گیری مداوم راز بسیاری از دردسرهای مدیر شبکه را برملا می‌کند!

وقتی سیستم در بازه زمانی طولانی مورد بررسی دقیق قرار بگیرد ، می توان میزان استفاده کاربران ، قطع و وصلی ، استفاده از ترافیک ، کم کاری دستگاه درون شبکه و غیره را زیر نظر داشت. از این می‌توان پیش بینی کرد چه زمانی عمر مفید دستگاه تمام می‌شود.

در مناسبت های خاص چقدر ترافیک نیاز است . چه تعداد کاربر می توانند بدون هیچ مشکلی به طور همزمان در شبکه فعالیت کنند. کدام بخش سازمان یا شرکت دارای وقفه و کم کاری بوده است.

به طور کلی راندمان مدیریت مجموعه بالا می رود. امروزه زمان از هر چیزی بیشتر می‌ارزد. با صرفه جویی در زمان و بالابردن عملکرد سیستم ، خیلی سریع تر به اهداف خود می‌رسیم. از جمله خدمات شبکه دیده‌بان  ، راه اندازی سیستم گزارش گیری شبکه است. همراه شما هستیم.

راه اندازی Network Load Balancing

خدمات شبکه دیده‌بان تنها به نصب و راه اندازی اولیه شبکه ختم نمی‌شود. راه اندازی Network load Balancing  باعث بالا رفتن کارایی و عملکرد سیستم می‌شود.

وقتی تعداد کاربران شبکه زیاد باشند و تجهیزات زیادی در حال فعالیت باشند (یا ممکن چندین سرور داشته باشید) ، اینجاست که اهمیت مدیریت منابع به چشم می‌آید.

همانطور که می دانید تمامی تجهیزات باید توانایی استفاده از منابع اصلی را داشته باشند. توسط راه اندازی NLB ، فرصت کافی برای دسترسی به منابع اصلی مهیا می‌شود.

برای انجام خدمات شبکه با دفتر شبکه دیده‌بان تماس بگیرید. کارشناسان مجرب ما همواره آماده ارائه خدمات هستند.

نصب و راه اندازی تجهیزات پشتیبان گیری

یکی از مهمترین قسمت‌های شبکه ، تهیه و ذخیره نسخه‌های پشتیبان (Back up) است. تهیه نسخه های پشتیبان ، روزی حلال قسمت بزرگی از مشکلات شما خواهد. در تمام جلسات با مشتریان عزیز ، همیشه به موضوع مهم پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم.

موارد زیادی باعث تخریب روند فعالیت شبکه شما می‌شود. مانند نوسانات شدید برق ، فرسودگی تجهیزات شبکه ، قرار نگرفتن اصولی تجهیزات در رک (فرضا گرمای زیاد باعث خرابی دستگاه شود) ، هک و نفوذ ، ویروس و غیره.

همانطور که می‌دانید با افزایش شبکه‌های کامپیوتری ، میزان حملات سایبری و مشکلات سیستمی بیشتر شده است. از این رو متخصصین شبکه تدابیری برای مواقع ضروری در نظر می‌گیرند. راه اندازی تجهیزات پشتیبان گیری یکی از اصول راه اندازی شبکه می‌باشد.

راه اندازی مانیتورینگ شبکه

توسط سیستم مانیتورینگ (Monitoring) شبکه ، تمام اجزا شبکه تحت نظارت قرار می‌گیرد. برای این کار نیاز به نقشه شبکه است. کوچکترین موارد مانند Ping ، CPU  ، FTP و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرند . در اکثر مواقع قبل از اینکه مشکلی به وجود آید ، پشتیبان شبکه از اختلالات کوچک متوجه می‌شود و از مشکلات بزرگتر بعدی جلوگیری می‌کند.

گزارشاتی که از مانیتورینگ به دست می‌آید، برای حفظ و نگهداری شبکه بسیار مهم هستند. همانطور که می‌دانید تحلیل داده‌ها امر مهم و ضروری است. فعالیت کاربران ، اختلالات به وجود آمده ، از کارافتادن بخشی از شبکه و غیره مواردی هستند که هر پشتیبان شبکه باید از آنها خبر داشته باشد. برای انجام راه اندازی مانیتورینگ شبکه با بخش فنی مهندسی شبکه دیده‌بان تماس بگیرید .

عیب یابی شبکه

همیشه عیب‌یابی شبکه ، فرآیند سخت و زمانبری بوده است. هیچ کس نمی‌تواند مدعی شود که شبکه آن هرگز دچار خطا و ایراد نمی‌شود. پس بعد از راه‌اندازی شبکه خود ، حتما از نرم افزارهای مدیریتی جهت مانیتورینگ ، گزارش گیری و عیب‌یابی استفاده کنید. زیرا روزی می‌رسد که با استفاده از گزارشات حاصل به راحتی بر مشکلات شبکه خود غلبه می‌کنید.

مشاوره شبکه دیده‌بان : در جلسه حضوری برای انجام پروژه عیب یابی شبکه لیست کاملی از تجهیزات شبکه خود و مشکلاتی که شما ملاحظه کرده‌اید به همراه داشته باشید . در اینصورت روند انجام عیب یابی شبکه سریعتر انجام می شود.

پشتیبانی شبکه

کلمات پشتیبانی شبکه ، به موارد زیادی اشاره دارند. اگر شبکه ای کوچک باشد ، مثلا یک دفتر یا منزل را در نظر بگیرید ، پشتیبانی زیادی لازم ندارد . اما اگر شبکه برای یک بیمارستان ، دانشگاه ، سازمان های دولتی ، رستوران های زنجیره ای ، فروشگاه های زنجیره ای ، مراکز خرید و غیره باشد ، پشتیبانی روزانه نیاز است.

خدمات شبکه دیده‌بان برای پشتیبانی شبکه شامل تمام موارد این صفحه می‌شود. ولی در روز جلسه مشاوره حضوری باید اشاره بفرمایید که چه مواردی را نیاز دارید. مجموعه فنی مهندسی شبکه دیده‌بان با استفاده از دانش روز و جوانان متخصص و کارآمد ، آماده ارائه خدمات شبکه می‌باشد .

نصب و راه اندازی مودم VDSL

نصب و راه اندازی مودم VDSL کار سختی نیست!! با کمی تحقیق در اینترنت می‌توانید تنظیمات مودم خود را انجام دهید. اما اگر کار مشکلی به نظر می‌آید با دفتر شبکه دیده‌بان تماس بگیرید. کارشناسان ما در صورت امکان از راه دور تنظیمات را انجام می‌دهند. این موارد ذکر شده زمانی ممکن می شود که مودم شما از تنظیمات VDSL پشتیبانی کند. در غیر اینصورت باید یک مودم جدید خریداری کنید.

انتقال خطوط تلفن های شهری

خط تلفن محبوب خود را برای سالها به همراه داشته باشید!

راه‌های ارتباطی برای هر شرکتی بسیار اهمیت دارد. سال‌ها هزینه و تبلیغات می‌کنیم تا مشتریان با شماره تلفن ، آدرس سایت یا شبکه‌های اجتماعی آشنا شوند. پس باید همه‌ی این موارد را حفظ کنیم. شبکه دیده‌بان به راحتی خط تلفن شهری شما را انتقال می‌دهد تا خیال شما و مشتریانتان راحت باشد.

سوال : اگر شعبات یک شرکت در شهرهای مختلف باشند هم می توانند با یک شماره خط شهری کار کنند ؟

جواب : بله ، فرض بفرمایید شما 5 شعبه در شهرهای متفاوت ایران دارید و هر شعبه کار خاصی را انجام می‌دهد. مثلا شعبه یک : کارخانه ، شعبه دو : تولید و پخش ، شعبه سه : بازاریابی و تبلیغات و غیره. شبکه دیده‌بان ارتباطی ایجاد می‌کند تا تمام این شعبه با یک شماره تلفن شهری استفاده کنند.

خدمات پسیو و کابل کشی
ایجاد ارتباط با پهنای باند زیاد

یکی از خدمات شبکه دیده‌بان ، خدمات پسیو و کابل‌کشی است. مجموعه ما وارد کننده و ارائه کننده انواع کابل شبکه است. از این رو با انواع کابل‌های مرغوب شبکه آشنا می‌باشد. ما با برندهای مطرح جهانی مانند سودن (Suden) ، نگزنس (Nexans) ، لگراند (Legrand) و غیره کار می‌کنیم. بنابراین محصولات ما از کیفیت عالی برخوردار هستند. هدف ما رضایت مشتری است.

ایجاد ارتباط بین شعبات

یکی از خدمات شبکه دیده‌بان ایجاد ارتباط بین شعبه‌های سازمان‌ها یا شرکت‌ها است. ایجاد ارتباط به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود مانند : کابلی ، بی سیم ، ارتباط اینترانتی ، MPLS

هر چه شعبات یک مجموعه به صورت یکپارچه‌تر باشند ، فعالیت‌های مجموعه سریع‌تر انجام می‌شود. در این صورت اطلاعات راحت‌تر انتقال می‌یابد و در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌شود. برای پیدا کردن بهترین روش جهت ایجاد ارتباط می‌توانید با مشاورین شبکه دیده‌بان تماس بگیرید.

مشاوره و امکان سنجی لینک وایرلس

امکان‌سنجی لینک وایرلس زمانی انجام می‌شود که بخواهید دو مکان را از طریق رادیو وایرلس به یکدیگر متصل نمایید. برای انجام این کار باید به شرایط محیطی و انتخاب نوع دستگاه‌ها دقت کنید. قبل خرید دستگاه‌ها حتما تمام شرایط را به دقت بررسی فرمایید. می‌توانید جهت دریافت اطلاعات با مشاورین و متخصصین شبکه دیده‌بان صحبت کنید.

پوشش دهی شبکه های وایرلس

برای تهیه شبکه وایرلس باید از تجهیزاتی مانند مودم (Modem) ، اکسس پوینت (Access Point) ، روتر (Router) ، ریپیتر (Repeater) ، رادیو وایرلس (Radio Wireless) ، اسکتندر (Extender) و غیره استفاده کرد. یکی از مزایا شبکه‌های وایرلس ، به حداقل رساندن کابل‌کشی در محیط است.

اینترنت روستاها

برای برقراری ارتباط در روستاها به تجهیزات وایرلس نیاز دارید. مشاورین شبکه دیده‌بان با استفاده از انواع رادیو وایرلس این ارتباط را ایجاد می‌کنند. برخی از رادیو وایرلس‌ها با استفاده از سیم کارت اینترنت را انتقال می‌دهند. جهت اطلاع از شرایط و انتخاب تجهیزات شبکه با متخصصین شبکه دیده‌بان تماس بگیرید .

سیستم تلفنی ویپ

نسل جدید ارتباطات ویپ (Voip) است. با داشتن این سیستم می‌توانید از یک خط تلفن شهری در همه جای کشور استفاده کنید. سیستم تلفنی ویپ به اینترنت نیاز ندارد. کافیه شما یک شبکه داخلی در شرکت داشته باشید تا سیستم VOIP را راه‌اندازی کنید.

برای این کار نیاز به تعدادی تلفن ویپ (Voip) و مرکز کنترل کننده دارید. جهت مدیریت و نگهداری سیستم ویپ می‌توانید از نرم افزارهای Issable , Elastix , FreePBX یا Asterisk استفاده کنید. از جمله خدمات شبکه دیده‌بان راه اندازی صفر تا صد سیستم ویپ می‌باشد.

خرید لایسنس 4 میکروتیک

برای ارتقا لایسنس تجهیزات شبکه میکروتیک ، با دفتر شبکه دیده‌بان تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند. خرید لایسنس بر حسب دلار محاسبه می‌شود.

خرید لایسنس 5 میکروتیک

برای ارتقا لایسنس تجهیزات شبکه میکروتیک ، با دفتر شبکه دیده‌بان تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند. خرید لایسنس بر حسب دلار محاسبه می‌شود.

خرید لایسنس 6 میکروتیک

برای ارتقا لایسنس تجهیزات شبکه میکروتیک ، با دفتر شبکه دیده‌بان تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند. خرید لایسنس بر حسب دلار محاسبه می‌شود.

سبد خرید

فروشگاه آنلاین شبکه دیده بان

فروشگاه
سایدبار
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من