ارز دیجیتال, مقالات

سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ روی اتریوم

سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ روی اتریوم

سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ روی اتریوم

به نقل از CoinShares برای اولین بار در تاریخ، سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران شرکت‌های بزرگ روی بازار اتریوم بیش از بیت‌کوین بوده است.

در بخش دیگری از این گزارش ذکر شده که بیت کوین هفته گذشته شاهد بزرگترین خروج سرمایه از بازار خود در تاریخ بوده است.

کوین شیرز که دومین شرکت مدیریت دارایی در اروپا است، عنوان می‌کند که ۹۸ میلیون دلار از بازار بیت کوین در حال حاضر خارج شده است.

این شرکت در گزارش خود اینچنین می‌نویسد :

“سرمایه‌های خروجی عمدتاً از محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین بوده‌ که در مجموع ۹۸ میلیون دلار (۰.۲ درصد تمام دارایی‌های شرکت) بوده است. این در حالیست که این میزان بیشترین سرمایه خروجی تاریخ شرکت است. ۱۹ میلیون دلار سرمایه خروجی نیز هست که مربوط به ماه مه سال ۲۰۱۹ است

پیش از سقوط بیت کوین در هفته گذشته، محصولات سرمایه‌گذاری با این رمز ارز بیشترین خروج سرمایه را داشته است.  این در حالیست که اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال برتر بازار، شاهد حجم بالایی از ورود سرمایه بود. در مقایسه با حجم سرمایه ورودی ۳.۱ میلیارد دلاری بیت کوین، محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم، ۴.۱ میلیارد دلار حجم معاملات را ثبت کردند.

در هفته گذشته، این تنها بیت کوین بود که با خروج سرمایه همراه بود . اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها شاهد سرمایه‌های ورودی بودند. در مجموع، بازار آلت کوین‌ها ۴۸ میلیون دلار سرمایه ورودی را به خود اختصاص دادند.

CoinShares در این گزارش اینچنین می‌نویسد :

این سرمایه‌گذاران با خروج از بازار بیت کوین و ورود به بازار محصولات سرمایه‌گذاری آلت کوین‌ها، به‌دنبال متنوع‌سازی دارایی‌های خود بودند

با خواندن مقالات زیر ارزهای دیجیتال در دنیای مدرن را بشناسید ، برای خود درآمد دلاری داشته باشید و از قافله عقب نمانید.

اتریوم چیست ؟

بهترین روترها برای ماینر

ساخت کیف پول Trust Wallet

دستگاه ماینر چیست؟

بیت کوین چیست؟

نحوه کانفیگ VPN در ماینرها

استخراج بیت کوین

شبکه دیده‌بان واردکننده و ارائه‌کننده مستقیم انواع تجهیزات شبکه اعم از رادیو وایرلس، مودم، روتر، سوئیچ، اکسس‌پوینت، دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر، آنتن، پچ پنل ، ریگ ماینر، کارت شبکه، پاورلاین و … در برندهای مختلف می‌باشد.

قیمت رقابتی

شما می‌توانید ریگ آماده جهت ماینینگ را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

خدمات شبکه دیده‌بان

سایت های شبکه دیده بان :
مقاله : سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ روی اتریوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *