فیلم آنباکس تجهیزات شبکه, مقالات, میکروتیک, ویدئو تجهیزات شبکه

فیلم آنباکس رادیو SXTsq lite5

فیلم آنباکس رادیو SXTsq lite5

فیلم آنباکس رادیو SXTsq lite5

شبکه دیده‌بان در فیلم آنباکس رادیو وایرلس SXTsq lite5 میکروتیک این دستگاه را از لحاظ ظاهری به طور کامل بررسی می‌کند. شبکه دیده بان نمایندگی برند میکروتیک را در ایران دارد. جهت ثبت سفارش رادیو SXTsq lite5 میکروتیک به فروشگاه تجهیزات شبکه مراجعه فرمایید.

معرفی اجمالی رادیو SXTsq lite5 میکروتیک

رادیو وایرلس SXTsq Lite5 از رادیوهای برند میکروتیک (Mikrotik) است. این رادیو کوچک و سبک ، برای کار در محیطهای بیرونی (Outdoor) طراحی شده است. رادیو دارای ساختار یکپارچه رادیو و آنتن می‌باشد. سطح دسترسی (لایسنس) رادیو وایرلس SXTsq Lite5 ، سه می باشد . این رادیو در ارتباط های نقطه به نقطه (PTP) (مسافت 12 کیلومتر) ، تجهیزات سمت گیرنده (CPE) یا یک نقطه به چند نقطه (PTMP)  استفاده می شود. جهت آشنایی کامل با رادیو SXTsq lite5 میکروتیک و قابلیت‌های آن به لینک زیر مراجعه کنید رادیو SXTsq lite5میکروتیک

محتویات پکیج رادیو SXTsq lite5 میکروتیک

Wireless Wire Dish

آداپتور پاور 24V 0.38A

فیلم آنباکس رادیو LDF 5 میکروتیک

انژکتور PoE

فیلم آنباکس رادیو Basebox5 میکروتیک

حلقه فلزی (1عدد)

شما می‌توانید رادیو SXTsq lite5 میکروتیک و سایر تجهیزات شبکه را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *