فیلم آنباکس تجهیزات شبکه, مقالات, میکروتیک, ویدئو تجهیزات شبکه

فیلم آنباکس RB951Ui-2HnD

فیلم آنباکس RB951Ui-2HnD

فیلم آنباکس RB951Ui-2HnD

اگر به دنبال این هستید که ابتدا محصول را ببینید و بعد خرید خود را انجام دهید! اگر به دنبال این هستید که بدانید محتویات پکیج چیست؟ و شما چه نوع تجهیزاتی را به همراه محصول خود خریداری می‌کنید. فقط کافی است با شبکه دیده‌بان همراه شوید. ما برای شما جعبه گشایی روتر وایرلس RB951Ui-2HnD را انجام داده‌ایم. با تماشا کردن فیلم آنباکس RB951Ui-2HnD این امکان را به شما می‌دهد که خریدی مطمئن و راحت‌تری را تجربه کنید.

شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص روترهای میکروتیک از سری RB می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.
شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص روترهای میکروتیک از سری RB می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.

روتر وایرلس RB951Ui-2HnD

روتر وایرلس RB951Ui-2HnD محصول کمپانی میکروتیک می‌باشد. از این روتر در مراکز اداری، شبکه‌های خانگی و دفاتر کوچک (SOHO) استفاده می‌شود.

این دستگاه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله:

  1. یک آنتن داخلی اُمنی (Omni) با توان گیرندگی آنتن 2.5dBi و ساختار Dual Band  (دو قطبی) است.
  2.  سطح دسترسی (لایسنس) آن 4 می‌باشد.

طبق این ویژگی‌ها گفته شده، از آن به عنوان یک اکسس پوینت هم می‌توان استفاده کرد. محیطی که این اکسس پوینت پوشش می‌دهد. برابر است با  200 متر (محدوده داخلی). علاوه بر تمام اینها، پورت پنجم این روتر وایرلس قابلیت PoE OUT دارد. و می‌تواند یک دستگاه دیگر را روشن کند.

شبکه‌های محلی با IPهای متفاوت نمی‌توانند به طور مستقیم با یکدیگر ارتباط داشته باشند. بنابراین از طریق روترها با یکدیگر اتصال برقرار می‌کنند.

تعریف روتر

قبل از این که بیشتر در مورد روتر وایرلس RB951Ui-2HnD بدانیم. بهتر است اول در مورد روتر و کارایی و کاربرد آن بیشتر بدانیم. تا بیشتر و بهتر با روتر وایرلس آشنا شیم.

روتر‌ یا مسیریاب، چند شبکه اینترنتی را با سیم یا بی‌سیم (وایرلس – Wireless) به یکدیگر وصل می‌کند. مهم است که بدانید در شبکه، روتر‌ها به 2 صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • کابلی (با سیم)
  • بی‌سیم

فرق سوئیچ با روتر در چیست؟

تا حالا به تفاوت سوئیچ و روتر دقت کردید. هر دو با یک مدل یکسان به نام OSI فعالیت می‌کنند. ولی جایگاهشان متفاوت است.

 سوئیچ‌: در لایه دوم مدل OSI فعالیت دارد. در این لایه از آدرس های MAC  می‌توان استفاده کرد.
 روتر: در لایه سوم مدل OSI فعالیت دارد. در این لایه از آدرس‌های منطقی استفاده می‌شود. (IP , IPX  و یا Appeltalk)
شبکه دیده بان
مشاهده فیلم های آنباکس تجهیزات شبکه
شبکه دیده بان
لینک استخدام شبکه دیده بان
شبکه دیده بان
درخواست نمایندگی

فیلم آنباکس روتر وایرلس RB951Ui-2HnD

دوست خوبم، قبل از اینکه اقدام به خرید تجهیزات شبکه کنی، حتماً فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو ببین. ما فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو برای شما آماده کرده‌ایم. برای مشاهده روتر وایرلس RB951Ui-2HnD بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

همانطور که در بالا اشاره شده است. اول محتویات داخل جعبه رو ببین، چه تجهیزاتی داره. بعدش خرید کن. خریدی مطمئن با شبکه دیده‌بان…

ما اینجا هستیم تا تجهیزات رو به خوبی معرفی کنیم در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را برای پروژه شبکه خودتون داشته باشید. تا پایان این مقاله همراه ما باش، کلی مطالب مفید در مورد روتر وایرلس RB951Ui-2HnD به دست می‌آوری.

 ویژگی روتر RB951Ui-2HnD 

  1. از این روتر می توانید در شبکه‌های کوچک استفاده کنید.
  2. دارای سیستم عامل قدرتمند RouterOS با لایسنس 4 می‌باشد.
  3. 5 پورت اترنت با سرعت انتقال 10/100 دارد.
  4. این روتر دارا یقابلیت PoE است و می‌تواند دستگاهی را که به آن متصل می‌شود ،روشن کند.
  5. دارای یک پورت USB از نوع A است.
  6. دارای CPU مدل AR9344 و 1 هسته‌ای با سرعت 600MHz برای هر هسته می‌باشد.
  7. حافظه رم 128MB و حافظه NAND با ظرفیت 128MB دارد.
روتر وایرلس RB951Ui-2HnD
تعمیر روتر وایرلس RB951Ui-2HnD

تعمیر تخصصی روتر RB951Ui-2HnDدر مجموعه فنی مهندسی شبکه دیده‌بان انجام می‌شود. جهت اطلاع از شرایط تعمیر روتر وایرلس RB951Ui-2HnD با بخش تعمیرات شبکه دیده‌بان تماس بگیرید.

قیمت روتر وایرلس RB951Ui-2HnD

روتر وایرلس RB951Ui-2HnD یکی از پر‌ فروش‌ترین روتر میکروتیک می‌باشد. که این محصول همواره در شبکه دیده‌بان موجود است. شما می‌توانید با خرید آنلاین به راحتی این محصول را تهیه کنید. همچنان این روتر دارای 12 ماه گارانتی می‌باشد. به علاوه می‌توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *