فیلم آنباکس تجهیزات شبکه, مقالات, ویدئو تجهیزات شبکه, یوبیکویتی

فیلم آنباکس U6 MESH

فیلم آنباکس U6 MESH

فیلم آنباکس U6 MESH

اگر به دنبال این هستی که اول محصول را ببینی و بعد خریدتو ثبت کنی یا سفارش بدی؟ یا اگر به دنبال این هستی که بدونی محتویات پکیج چیه؟ و اینکه چه نوع تجهیزاتی را به همراه محصولاتت میخری. فقط کافیه با شبکه دیده‌بان همراه شی. ما برای شما جعبه گشایی U6 MESH را انجام دادیم. با تماشا کردن فیلم آنباکسU6 MESH این امکان را به شما می‌ده که خریدی مطمئن و راحت‌تری را تجربه کنی.

شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص اکسس پوینت‌های یوبیکوتی از سری U6 می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.
شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص اکسس پوینت‌های یوبیکوتی از سری U6 می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.

اکسس پوینت U6 MESH

اکسس پوینت WiFi 6 Mesh با نام تجاری U6-Mesh-EU از اکسس‌پوینت‌های فوق‌العاده حرفه‌ای با عملکرد بسیار قدرتمند از محصولات یوبیکیوتی (Ubiquiti) سری یونیفای است. تولیدات شرکت یوبیکویتی مربوط به تجهیزات شبکه می‌باشد. Ubiquiti یا همان UBNT متعلق به شهر نیویورک در کشور آمریکا است. برند Ubiquiti از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده است. چارچوب محصولات شرکت Ubiquiti برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شامل موارد زیر می‌شود.

  1. زیرساخت‌های قابل اتکا برای شبکه‌های ثابت وایرلس با پهنای باند بالا
  2. سیستم‌های میانی وایرلس و راهکارهای روتینگ

معرفی بیشتر

در نظر داشته باشید که U6-Mesh-EU علاوه بر اینکه محصول جدید کمپانی یوبیکویتی می‌باشد. از فناوری پیشرفته WiFi 6 با جدیدترین استاندارد 802.11ax  و سرعت و عملکرد بهتر نسبت به نسل‌های پیشین WiFi، پشتیبانی می‌کند. همینطور MU-MIMO و OFDMA ویژگی اصلی تجهیزاتی که دارای استاندارد WiFi 6  هستند می‌باشد. که این ویژگی امکان برقراری اتصالات با سرعت منحصر به فرد و بالا را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق قابلیت PoE IN پورت‌های اترنت این دستگاه، از طریق سوئیچ‌های یونیفای با قابلیت PoE و یا سایر محصولات با قابلیت PoE OUT با استاندارد و ولتاژ مشابه روشن کنند.

WiFi 6 Mesh
تعمیر اکسس پوینت 

تعمیر تخصصی پچ کورد گرد NCB-C6UGRYR1-15 در مجموعه فنی مهندسی شبکه دیده‌بان انجام می‌شود. جهت اطلاع از شرایط تعمیر پچ کورد گرد NCB-C6UGRYR1-15 با بخش تعمیرات شبکه دیده‌بان تماس بگیرید.

قیمت اکسس  پوینت WiFi 6 Mesh

پچ کورد گرد NCB-C6UGRYR1-15 یکی از پر‌ فروش‌ترین روتر میکروتیک می‌باشد. که این محصول همواره در شبکه دیده‌بان موجود است. شما می‌توانید با خرید آنلاین به راحتی این محصول را تهیه کنید. همچنان این روتر دارای 12 ماه گارانتی می‌باشد. به علاوه می‌توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

فرکانس WiFi 6 Mesh

این اکسس پوینت پوشش بی‌سیم فوق العاده قدرتمندی را در محیط‌های سازمانی با قابلیت فعالیت همزمان در دو فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز ارائه میدهد.

همچنین MU-MIMO و OFDMA اصلی‌ترین فناوری‌های تجهیزات دارای استاندارد WiFi 6  هستند که امکان برقراری اتصالات سریعتر را فراهم می‌کنند.

از این اکسس پوینت می‌توانید در محیط‌های داخلی و خارجی استفاده کنید. اکسس پوینت WiFi 6 Mesh در دو فرکانس زیر فعال است:

  • فرکانس 2.4GHz (2×2 MIMO) با قدرت گیرندگی آنتن 3dBi و سرعت انتقال اطلاعات 573.5Mbps
  • فرکانس 5GHz (4×4 MU-MIMO and OFDMA) با قدرت گیرندگی آنتن 5dBi و سرعت انتقال اطلاعات 4.8Gbps
OFDMA مخفف کلمه Orthagonal Frequency Division Multiple Access به معنای دسترسی تقسیم فرکانس چند زمانه است .

 قابلیت OFDMA 

  • امکان افزایش ظرفیت شبکه
  • کاهش زمان تاخیر
  • بهبود سرعت دانلود و آپلود

برای درک بهتر مفهوم OFDMA، فرض کنید کشتی‌هایی که هر کدام محموله‌ی را به مقصدی خاص منتقل می‌کنند. با در نظر گرفتن این شرایط که هر کشتی فقط می‌تواند محموله مخصوص به خودش را به مقصد برساند. حتی اگر کشتی‌‌ای وجود داشته باشد که هنوز ظرفیت خالی دارد. باز هم اجازه حمل محموله کشتی دیگر را ندارد. اما با کمک فناوری OFDMA، هر کشتی می‌تواند چند محموله را به طور همزمان منتقل کند.

وقتی 70% ظرفیت یک کشتی پر شده باشد، شبکه با بهره‌گیری از فناوری OFDMA می‌تواند به کشتی اجازه دهد تا 30% دیگر را هم با محموله‌های دیگر تکمیل کند و به مقصد برساند.

از نظر فنی، فناوری OFDMA امکاناتی را برای کاربر فراهم می‌کند. تا شبکه فرکانس مورد استفاده خود را (2.4 یا 5 گیگاهرتز) به باندهای کوچکتری تقسیم کند. و داده مورد نیاز هر دستگاه را بین باندها تقسیم می‌کند. تا بدون افت سرعت انتقال، مشکل تداخل فرکانس نیز مرتفع شود.

قابلیت اکسس پوینت U6 MESH

  1. این اکسس پوینت در دو فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز فعال است.
  2. سرعت انتقال اطلاعات در باند 2.4GHz برابر 573.5Mbps و در باند 5GHz برابر 4.8Gbps است.
  3. این محصول جدید یوبیکویتی از آخرین فناوری WiFi 6 با ویژگی MU-MIMO و OFDMA بهره می‌برد.
  4. این دستگاه دارای 1 پورت شبکه GbE اترنت RJ45 است.
  5. این محصول از پروتکل‌های امنیتی WPA-PSK, WPA-Enterprise (WPA/WPA2/WPA3*) ‌بهره می‌برد.
  6. این اکسس پوینت قابلیت اتصال 300 کاربر بصورت همزمان فراهم می‌کند.
  7. قدرت گیرندگی آنتن در فرکانس 2.4GHz برابر 3dBi و در فرکانس 5GHz برابر 5dBi می‌باشد.
  8. این اکسس پوینت دارای قابلیت PoE است.
  9. کانفیگ نصب و پیکربندی در این دستگاه از طریق نرم افزار  Unifi Controller انجام می‌گیرد.
  10. این اکسس پوینت در درمای محیطی 30- الی 60+ درجه سانتیگراد تست شده و از خود عملکرد خوبی نشان داده است.
شبکه دیده بان
مشاهده فیلم های آنباکس تجهیزات شبکه
شبکه دیده بان
لینک استخدام شبکه دیده بان
شبکه دیده بان
درخواست نمایندگی

چرا اکسس پوینت U6 MESH

    • مدیریت پیکربندی متمرکز و آسان WiFi
    • امکان جستجوی محل WiFi مورد نظر
    • سنجش سرعت WiFi
    • سازگار با اکثر سیستم عامل‌ها
    • تنظیم سریع دستگاه‌ها از راه دور
    • سنجش میزان امنیت شبکه
    • امکان اجرا در محیط مرورگر وب
    • رابط کاربری آسان و راحت

فیلم آنباکس اکسس پوینت WiFi 6 Mesh

دوست خوبم، قبل از اینکه اقدام به خرید تجهیزات شبکه کنی. اول محتویات داخل جعبه یعنی فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو ببین. ما فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو برای شما آماده کرده‌ایم. برای مشاهده اکسس پوینت WiFi 6 Mesh بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

ما اینجا هستیم تا تجهیزات رو به خوبی معرفی کنیم در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را برای پروژه شبکه خودتون داشته باشید. 

امیدوارم تا اینجا مقاله که همراه ما بودید، کلی مطالب مفید در مورد اکسس پوینت WiFi 6 Mesh پیدا کرده باشید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *