فیلم آنباکس تجهیزات شبکه, مقالات, میکروتیک, ویدئو تجهیزات شبکه

فیلم آنباکسhAP ax³

فیلم آنباکسhAP ax³

فیلم آنباکسhAP ax³

اگه به دنبال این هستی که قبل خریدت و ثبت سفارشت با محصول و تجهیزات داخل جعبه آشنا بشی؟ اگر به دنبال خرید آسان و راحتی، به طوری که بتونی اول تجهیزاتو ببینی بعد بخری. با شبکه دیده‌بان همراه شو… ما در اینجا جعبه گشایی hAP ax³ را انجام دادیم تا شما بیشتر و بهتر با محصول hAP ax³ آشنا شوید. اینطوری قبل از خرید می‌تونید بهترین تصمیم رو بگیرید. که چه نوع روتر اکسس پوینت داشته باشی! حالا چطوری؟ با فیلم آنباکسhAP ax³ که در شبکه دیده‌بان ضبط شده..حالا چطور؟ بزن بریم…

ما در این مقاله نه تنها به جعبه گشایی و فیلم آنباکس hAP ax³ می‌پردازیم. بلکه یکسری مطالب مفیدتری را هم برای شما جمع آوری کردیم که دانستن آنها برای هر کاربری مفید و حائز اهمیت است. حتی برای تصمیم و خرید تجهیزات شبکه هم تاثیر گذار است… ما درد این مطلب به این سوال که احتمالا برای بعضی پیش آمده باشد. که چرا  به سرعت‌های بی‌سیم بالاتری نیاز داریم؟ هم پاسخ می‌دهیم. در ابتدا جواب این سوال را با یک مثال ساده برای شما می‌گوییم.

به عنوان مثال: کار با فایل‌های رسانه‌ای بزرگ از طریق شبکه بی‌سیم که بدون نیاز به دانلود و آپلود و یا همه چیز باشد مهم و حائز اهمیت نیست؟!

روتر دستگاهی است، که دو یا چند شبکه را به هم متصل می‌کند. روترها عملکردهای هدایت ترافیک را بین شبکه ها و در اینترنت جهانی انجام می‌دهند. داده‌هایی که از طریق شبکه ارسال می‌شوند. مانند یک صفحه وب یا ایمیل، به شکل بسته‌های داده است.

اما مودم دستگاهی است که سیستمی مانند کامپیوتر یا روتر را به شبکه اینترنت متصل می‌کند. در واقع مودم یک دستگاه سخت افزاری کامپیوتری است که داده‌ها را از یک فرمت دیجیتال به فرمتی مناسب برای یک رسانه انتقال آنالوگ مانند تلفن یا رادیو تبدیل می‌کند.

تفاوت مودم و روتر در این است که خود مودم به اینترنت وصل می‌شود اما روتر دستگاه‌های مختلف را به اینترنت دریافتی از مودم متصل می‌کند. به عبارتی دیگر، مودم دستگاهی است که سیگنال را از ارائه دهنده خدمات دریافت کرده و آن را به گونه‌ای قابل فهم تبدیل می‌کند. روتر از طرفی این سیگنال را از طریق ایجاد یک شبکه محلی بین دستگاه‌های مختلف شما پخش می‌کند و این امکان را می‌دهد. تا همزمان گوشی و لپ‌تاپ و وسایل دیگر شما به شبکه اینترنت متصل شوند.

معرفی hAP ax³

کمپانی میکروتیک محصولی به نام hAP ax³ معرفی کرده است. که آن را تحت عنوان روتر اکسس پوینت طراحی و به بازار شبکه روانه کرده است. البته قابل توجه که این کارخانه از این مدل دو نوع طراحی کرده است:

  1. hAP ax³
  2. hAP ax²

hAP ax³ با سرعتی فوق‌العاده از سری AX، برتری نسبت به هم نسل‌های خود دارد. همان سرعتی است که شما به آن نیاز دارید. از نسل وای‌فای 6 و با قدرت پردازشی بسیار بالا همراه است. دستگاهی بی‌سیم، که همه جا برو و قابل انتقال و جابه‌جایی است. دارای اترنت 2.5 گیگابیتی و پورت PoE است. و از لحاظ امنیت و رمزگذاری هم از WPA3 استفاده می‌‌کند. روتر اکسس پوینت hAP ax³ یکی از قدرتمندترین دستگاه از سری AX می‌باشد. این روتر با بهترین پوشش دهی جزء یکی از بهترین شبکه بی‌سیم تاکنون می‌باشد. این اکسس پوینت دارای یک CPU چهار هسته ای، با پردازنده ARM است. دستگاهی با قدرت فرکانس 1.8 گیگاهرتز و حافظه رم 1 گیگابایت به علاوه 128 مگابایت از نوع NAND است. که برای بیشتر کارها کاربرد و قابل استفاده می‌باشد. در این روتر اکسس پوینت قوانین پیچیده طراحی شده به عنوان:

    • فایروال
    • رمزگذاری سخت افزار IPsec، Wireguard ،BGP
    • تشخیص مسیریابی پیشرفته
    • تعداد زیادی تونل VPN کار از راه دور

که تمامی ویژگی‌های بالا، شما و خانواده شما را از استفاده‌ای راحت و سریع، پخش جریانی، بازی و … بی‌نیاز می‌گرداند.

در آخر در طراحی و تولید این دستگاه یک پورت USB 3 سریع برای تمام اهداف ذخیره‌سازی کاربر یا یک مودم LTE اضافی در نظر گرفته شده است.

تعمیر روتر اکسس پوینت hAP ax³

تعمیر تخصصی روتر اکسس پوینت hAP ax³ در مجموعه فنی مهندسی شبکه دیده‌بان انجام می‌شود. جهت اطلاع از شرایط تعمیر روتر اکسس پوینت hAP ax³ با بخش تعمیرات شبکه دیده بان تماس بگیرید.

 قیمت روتر اکسس پوینت hAP ax³

شما می‌توانید روتر اکسس پوینت hAP ax³ یکی از پر فروشترین روتر اکسس پوینت‌های میکروتیک می‌باشد. که این محصول همواره در شبکه دیده‌بان موجود است. این اکسس پوینت دارای 12 ماه گارانتی می‌باشد. و علاوه بر آن با قیمتی مناسب میتوان این محصول را تهیه کرد.

روتر اکسس پوینت hAP ax³ میکروتیک
ویژگی‌های روتر اکسس پوینت hAP ax² 

روتر اکسس پوینت hAP ax² دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

    1.  مدل دستگاه hAP ax² است.
    2. دارای 5 عدد پورت 10/100/1000 می‌باشد.
    3. دارای 1 عدد پورت 1G با قابلیت PoE-out است.
    4. این دستگاه قابلیت PoE OUT و PoE in دارد.
    5. روتر دارای 2 عدد ورودی DC است.
    6. این دستگاه دارای CPU جهار هسته‌ای می‌باشد.
    7. این اکسس پوینت دارای لایسنس 4 است.
    8. روتر به صورت بی‌سیم و از نسل 2.4 گیگاهرتز می‌باشد.
    9. از فناوری نسل WiFi 6 استفاده می‌کند.
ویژگی‌های روتر اکسس پوینت hAP ax³

روتر اکسس پوینت hAP ax³ دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

    1.  مدل دستگاه hAP ax³ است.
    2. دارای 4 عدد پورت 10/100/1000 می‌باشد.
    3. دارای 1 عدد پورت اترنت 1G با قابلیت PoE out است.
    4. این دستگاه قابلیت پورت PoE in دارد.
    5. این دستگاه دارای یک عدد پورت USB است.
    6. روتر دارای یک عدد پورت اترنت 2.5G است.
    7. روتر دارای 2 عدد ورودی برق DC است.
    8. این دستگاه دارای CPU چهار هسته‌ای می‌باشد.
    9. این اکسس پوینت دارای لایسنس 6 است.
    10. از فناوری نسل WiFi 6 استفاده می‌کند.
شبکه دیده بان
مشاهده فیلم های آنباکس تجهیزات شبکه
شبکه دیده بان
لینک استخدام شبکه دیده بان
شبکه دیده بان
درخواست نمایندگی

تفاوت روتر اکسس پوینت hAP ax² و hAP ax³

نام محصولhAP ax²  hAP ax³
پورت اترنت  10/100/10005 عدد4 عدد
لایسنس46
پورت اترنت 2.5Gندارد 1 عدد
پورت USBندارد 1 عدد
مجموع جریان خروجی0.6 آمپر0.625 آمپر
کل توان خروجی16.8 وات 15 وات
MTBF در دمای 25 درجه سانتیگرادتقریباً 100000 ساعتتقریباً 200.000 ساعت
شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص روتر اکسس پوینت میکروتیک از سری hap می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.
شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص روتر اکسس پوینت میکروتیک از سری hap می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.

شباهت روتر اکسس پوینت hAP ax² و hAP ax

نام محصولhAP ax²  hAP ax³
سیستم عاملRouterOS7
RouterOS7
پردازنده CPUARM 64bitARM 64bit
مدل CPUIPQ-6010IPQ-6010
تعداد هستهCPU4 هسته4 هسته
سرعت CPU 864 مگاهرتز 864 مگاهرتز
ظرفیت RAM1 گیگ بایت 1 گیگ بایت
اندازه ذخیره‌سازی128 مگابایت128 مگابایت
گواهی‌نامهCE, FCC, IC, EAC, ROHSCE, FCC, IC, EAC, ROHS
ولتاژ ورودی PoE in18 تا 28 ولت18 تا 28 ولت
پورت اترنت 1G با خروجی PoE1 عدد 1 عدد
تعداد ورودی‌های DC2 عدد DC jack, PoE-IN2 عدد DC jack, PoE-IN
پورت PoE inPassive PoE Passive PoE
سرعت وایرلس AX1800 AX1800
دمای تست شده محیط 40- تا 50 درجه سانتی گراد 40- تا 50 درجه سانتی گراد

فیلم آنباکس روتر اکسس پوینت hAP ax³

دوست خوبم، قبل از اینکه اقدام به خرید تجهیزات شبکه کنی، حتماً فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو ببین. ما فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو برای شما آماده کرده‌ایم. برای مشاهده  آنباکس روتر اکسس پوینت hAP ax³ بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

ما اینجا هستیم تا تجهیزات رو به خوبی معرفی کنیم در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را برای پروژه شبکه خودتون داشته باشید. تا پایان این مقاله همراه ما باش، کلی مطالب مفید در مورد روتر اکسس پوینت hAP ax³  به دست می‌آوری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *