مقالات, میکروتیک, ویدئو تجهیزات شبکه

فیلم پورت QSFP28

فیلم پورت QSFP28

فیلم معرفی پورت QSFP28

شبکه دیده‌بان شما را به مشاهده فیلم پورت QSFP28 دعوت می‌کند.

شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع ماژول‌های فیبرنوری است. جهت ثبت سفارش انواع تجهیزات شبکه به فروشگاه آنلاین شبکه دیده‌بان مراجعه فرمایید. تجهیزات شبکه در کمترین زمان ارسال می‌شود. تمامی تجهیزات شبکه دارای گارانتی هستند

ارتباط از نوع فیبرنوری :

فیبرنوری دارای کابلی است که با رشته‌های شفاف شیشه‌ای یا پلاستیکی ساخته شده است. “سیگنال” در تجهیزات بی‌سیم امواج و در فیبرنوری پالس‌نوری نامیده می‌شود.

در واقع در ارتباطات از طریق فیبرنوری، سیگنال‌ها با نور انتقال پیدا می‌کنند. به طبع از آن سرعت انتقال از طریق نور بسیار بالاتر از سرعت انتقال از طریق برق و تجهیزات بی‌سیم (سنتی) در شبکه است. ارتباط از نوع فیبرنوری سرعت بسیار بالاتری را در مقایسه با سایر ارتباطات از طریق کابل یا برق در شبکه ارائه می‌کنند.

ارتباط فیبرنوری می‌تواند مسیر انتقال اطلاعات را چند ده کیلومتر افزایش دهد.

انواع فیبرنوری :

تک حالته (Single mode) : قطر سیم در فیبر نوری تک حالته کم‌ است. یعنی سیگنال‌های کم‌تری را با پهنای باند کم‌تر منتقل می‌کند. از این نوع فیبرنوری بیشتر در تجهیزات زیرساخت مخابراتی استفاده می‌شود.

چند حالته (Multimode) : قطر سیم در فیبر نوری چند حالته بیشتر از نوع تک حالته است. یعنی سیگنال‌های بیشتری را با پهنای باند بیشتر منتقل می‌کند. از این نوع فیبرنوری بیشتر در شبکه‌های داخلی استفاده می‌شود.

کمپانی‌های تولیدکننده تجهیزات شبکه ، روز به روز تجهیزاتی قدرتمندتری در زمینه ارتباط فیبرنوری مانند سوئیچ‌ها ، کابل‌ها و ماژول‌های فیبرنوری به بازار عرضه می‌کنند، که این امکان را برای کاربران شبکه فراهم می‌کند تا ارتباطاتی از طریق فیبرنوری داشته باشند.

ارتباط فیبرنوری QSFP28 :

ارتباط فیبرنوری QSFP28 ، نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی +QSFP است و تقریباً سرعتی معادل 100Gbps در انتقال اطلاعات ارائه می‌دهد. همچنین مسافت طولانی‌تری را پوشش می‌دهد. این سیستم چهار کانال سیگنال دیفرانسیل پرسرعت با نرخ داده از 25Gbps تا 40Gbps را ارائه می‌دهد و در آخر نیازهای 100Gbps اترنت (4×25 Gbps) و 100 گیگابیت بر ثانیه EDR را برآورده می‌کند. توجه داشته باشید که QSFP28 بسته به نوع فرستنده و گیرنده مورد استفاده می‌تواند اتصال قطع 4x25G و 2x50G یا 1x100G را انجام دهد.

نکته بسیار مهمی که در هنگام تهیه ماژول‌های فیبرنوری باید به آن توجه داشته باشید این است که باید در این نوع اتصالات هر دو دستگاه دارای یک نوع ماژول باشند، یعنی اگر در یک سمت ارتباط از ماژول S+C61DLC10D استفاده شده ، در سمت دیگر نیز از همان نوع ماژول یعنی S+C61DLC10D استفاده شود.

برای انتخاب نوع ماژول‌های فیبرنوری در تجهیزات خود  باید به این موارد توجه کنید :

  1.  نوع ارتباط
  2. پهنای باند
  3. نوع اتصال
قیمت رقابتی:

شما می‌توانید انواع تجهیزات شبکه و سایر تجهیزات شبکه را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.[/vc_column_text][vc_column_text]جهت اطلاع از قیمت انواع تجهیزات شبکه در برندهای مختلف با شبکه دیده‌بان تماس بگیرید : 20 21 9100 – 021

مراحل ثبت سفارش تعمیر تجهیزات شبکه :
  • تماس با دفتر و ارسال تجهیزات به دفتر شبکه دیده بان
  • بررسی مشکلات تجهیزات شبکه و اعلام هزینه به شما
  • در صورت تایید شما ، تعمیر انجام می شود.
  • ارسال تجهیزات در اسرع وقت
نکات مهم پروسه تعمیرات تجهیزات شبکه :
  1. مشکل و ایرادات احتمالی دستگاه را در برگه‌ای نوشته و همراه دستگاه به دفتر شبکه دیده‌بان ارسال فرمایید.
  2. نام و شماره تلفن مسئول پیگیری تجهیزات را حتما درج بفرمایید.
  3. به دلیل زیاد بودن تعداد کالاهای تعمیری ، حتما پیگیر کالای خود باشید.

شبکه دیده بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه برند های معروف است. از جمله خدمات مجموعه حرفه ای شبکه دیده بان :

  • 48 ساعت مهلت تست
  • یک سال گارانتی
  • ارسال در اسرع وقت به تمام نقاط ایران
  • مشاوره رایگان قبل از خرید محصول
  • امکان کانفیگ و راه اندازی بعد از خرید محصول
  • تعمیر تجهیزات شبکه

جهت سفارش یا مشاوره با کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس بگیرید :

02191002120

09128005038

سایت های شبکه دیده بان :
فیلم پورت +SFP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *