اخبار IT, مقالات

قیمت تقویت‌کننده (Repeater)

قیمت تقویت‌کننده (Repeater)

قیمت تقویت‌کننده (Repeater)

در این مقاله قصد داریم قیمت تقویت‌کننده (Repeater) را بررسی می‌کنیم، تا پایان این مقاله با شبکه دیده‌بان همراه باشید.

آشنایی با تقویت‌کننده (Repeater) :

تقویت‌کننده / تکرار کننده / Repeater همه نام‌هایی هستند که به یک ابزار مخابراتی کوچک داده می‌شود که وظیفه‌ی آن دریافت سیگنال الکتریکی و تقویت آن و سپس ارسال آن در محیط است.  در واقع تقویت‌کننده‌ها ترکیبی از یک فرستنده و یک گیرنده هستند که سیگنالهای ضعیف را در یک فرکانس مشخص دریافت کرده و آن‌را بصورت تقویت شده در فرکانس دیگری ارسال می‌کنند.

دسته‌بندی تقویت‌کننده‌‌ها (Repeater) :

  • تقویت‌کننده‌هایی که در شبکه وایرلس (بی‌سیم) مورد استفاده قرار می‌گیرد و حداقل از یک آنتن برای دریافت سیگنال و از یک آنتن برای ارسال سیگنال تقویت شده بهره می‌برد.
  • تقویت‌کننده‌هایی که در شبکه‌ کابلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و حداقل یک پورت برای دریافت سیگنال و پورتی دیگر برای ارسال سیگنال تقویت شده دارند.

مراحل کار تقویت‌کننده (Repeater) :

ساز و کار تقویت‌کننده (Repeater) توسط چند قطعه صورت می‌گیرد :

  • آنتن : تقریباً‌ تمام دستگاه‌های تقویت‌کننده (Repeater) حداقل از یک آنتن استفاده می‌کنند. آنتن برای ارسال و دریافت سیگنال‌های رادیویی (RF) که به تقویت‌کننده دریافت و یا توسط آن ارسال می‌شوند به کار می‌رود. در حالت کلی هر چه Repeater در ارتفاع بالاتری نصب شود، عملکرد بهتری خواهد داشت.
  • دوبلکسر یا دو طرفه‌کننده : این بخش نقش مهمی در دستگاه تقویت‌کننده به عهده دارد. به طور خلاصه دوبلکسر، سیگنال‌های دریافتی را از سیگنال‌های ارسالی تفکیک می‌کند. دوبلکسر وظیفه تعیین مسیر ورود سیگنال‌ها به دستگاه و جلوگیری از ورود بقیه سیگنال‌ها را به عهده دارد.
  • گیرنده‌ها : گیرنده‌ها در تقویت‌کننده‌ها نقش دریافت سیگنال‌های رادیویی را دارند. این گیرنده‌ها دستگاه‌های حساسی برای تشخیص و دریافت سیگنال‌های ضعیف هستند و آن‌ها را برای تقویت‌کننده‌ها قابل شنیدن می‌کند.
  • فرستنده‌ها : تمام تقویت‌کننده‌ها دارای یک فرستنده هستند که از یک نوسان‌ساز و یک تقویت‌کننده توان تشکیل شده است. محرک ، صداها را با فرکانس ارسالی مناسب تلفیق نموده و تقویت‌کننده‌ی توان، قدرت سیگنال ارسالی را برای ارسال به نقاط دورتر بالا می‌برد.
  • کنترل‌کننده : کنترل‌کننده‌ها، کامپیوترهای کوچکی هستند که برای بهینه‌سازی عملکرد تقویت‌کننده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کنترل‌کننده‌ها دارای امکاناتی مانند ضبط خودکار پیام‌های تبادل شده و یا تلفیق‌کننده خط تلفن هستند.

حتما بخوانید >> رادیو وایرلس دو سیم‌کارت با آنتن‌دهی قوی

کاربرد تقویت‌کننده (Repeater) در شبکه:

در شبکه برای افزایش برد سیگنال غالباً از تقویت‌کننده‌ها استفاده می‌کنند. هدف اصلی تقویت‌کننده در شبکه جابه‌جا کردن سیگنال از یک شبکه اترنت به یک شبکه اترنت دیگر بدون افت کیفیت سیگنال است . تقویت‌کننده یا همان Repeater از طرفی Collision  در شبکه را آسان می‌کند یعنی اگز تقویت‌کننده متوجه برخورد سیگنال شود ، آن سیگنال را به همه پورت‌های متصل در شبکه ارسال می‌کند.

چند نمونه تقویت‌کننده (Repeater)

ریپیتر GPeR میکروتیک :

ریپیتر GPeR میکروتیک (Mikrotik) مخفف عبارت Gigabit Passive Ethernet Repeater است یک گسترش‌دهنده کابل اترنت گیگابیت 10/100/1000 است. در واقع ریپیتر GPeR اجازه می‌دهد تا کابل اترنت را با هاپ اضافی تا 1500 متر گسترش دهید (100 تا 150 متر به دستگاه‌های شبکه عادی و حداکثر 210 متر به ریپیتر GPeR دیگر).

ریپیتر GPeR میکروتیک برای مکان‌هایی که استفاده از کابل‌های بسیار طولانی اترنت در آنها ممکن است مشکل‌ساز باشد مانند ساختمان‌های بلند ، ساختمان‌های چند طبقه با واحدهای متعدد و … بسیار مناسب است. کافیست GPeR را بین دو کابل متصل کنید.طول مجاز کابل اترنت CAT6 بین GPeR و منبع تغذیه (Power) و روتر حداکثر 100 متر است (اگر کیفیت کابل بالا باشد تا 150 متر هم می‌توانید استفاده کنید).فاصله مجاز کابل CAT6 اترنت بین دو دستگاه GPeR حداکثر 210 متر است (بسته به کیفیت کابل).درصورتی که دستگاه مقصد از پاور PoE-in پشتیبانی نکند ، می‌توان PoE Passthrough را بصورت دستی برای همه جامپرها غیرفعال کرد.

لینک دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول + قیمت

تقویت‌کننده بی‌سیم WRE2206 زایکسل :

تقویت‌کننده بی‌سیم WRE2206 زایکسل (ZyXEL) یک تکرارکننده با طراحی زیبا و کوچک (ابعادی کوچکتر از یک فنجان) است و شما می‌توانید این تقویت‌کننده زایکسل در هر مکانی از محیط بطور مستقیم به برق شهری متصل کنید و شبکه WiFi با استاندارد 802.11ac را براحتی به نقاط کور (انبار، زیرزمین، اتاق‌های طبقه فوقانی و حتی محیط خارج از خانه مانند تراس و حیاط و …) گسترش دهید.

گاهی ممکن است سیگنال WiFi محیط بنا به دلایل مختلفی تضعیف شود و دچار اختلال ،آسیب یا قطعی گردد (طی کردن مسافت طولانی، نویز و …) برای رفع این مشکل کافیست یک تقویت‌کننده WRE2206 زایکسل وایرلس در محلی مناسب در محیط قرار دهید و از تجربه استفاده از شبکه WiFi با سیگنال قوی در هر نقطه ای از محیط (حتی نقاط کور) لذت ببرید.

در واقع تقویت‌کننده‌ی WRE2206 سیگنال WiFi با استاندارد 802.11ac را از روتر یا اکسس پوینت موجود در محیط دریافت می‌کند و آنرا بصورت سیگنال تقویت شده ، در تمام نقاط محیط به صورت یکپارچه ارسال می‌کند. این تقویت‌کننده زایکسل را میتوانید به صورت مستقیم به برق شهری متصل کنید.

لینک دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول + قیمت

تقویت‌کننده بی‌سیم WRE6606 زایکسل :

تقویت‌کننده بی‌سیم WRE6606 زایکسل (ZyXEL) یک تکرارکننده و اولین طرح اختصاصی توسعه یافته dual-band بی‌سیم 2×2 MU-MIMO است و باعث گسترش شبکه WiFi در دوباند بصورت ‌همزمان می‌شود.(این تقویت‌کننده همزمان دو باند 2.4GH و 5GH را در دسترس شما قرار می‌دهد)

گاهی ممکن است سیگنال WiFi محیط بنا به دلایل مختلفی تضعیف شود و دچار اختلال، آسیب یا قطعی گردد (طی کردن مسافت طولانی، نویز و …) برای رفع این مشکل کافیست یک تقویت‌کننده‌ی WRE6606 وایرلس در محلی مناسب در محیط قرار دهید و از تجربه استفاده از شبکه WiFi با سیگنال قوی در هر نقطه ای از محیط خود لذت ببرید.(انبار، زیرزمین، اتاق‌های طبقه فوقانی و حتی محیط خارج از خانه مانند تراس و حیاط و …)

در واقع تقویت‌کننده‌ی WRE6606 سیگنال WiFi را از روتر یا اکسس پوینت موجود در محیط دریافت می‌کند و آنرا بصورت سیگنال تقویت شده ، در تمام نقاط محیط به صورت یکپارچه ارسال می‌کند.

این تقویت‌کننده زایکسل را میتوانید به صورت مستقیم به برق شهری متصل کنید ، همچنین تقویت‌کننده بی‌سیم WRE6606 دارای یک پورت mikroUSB می‌باشد که در مواقع در دسترس نبودن برق شهری، می‌توانید آنرا به یک پاوربانک متصل کنید و بصورت موقت از این تقویت‌کننده استفاده کنید.

لینک دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول + قیمت

تقویت‌کننده بی‌سیم WRE6505 v2 زایکسل :

تقویت‌کننده بی‌سیم  WRE6505 v2 زایکسل (ZyXel) یک تکرارکننده با طراحی زیبا و کوچک (ابعادی کوچکتر از یک فنجان) است و شما می‌توانید این تقویت‌کننده زایکسل در هر مکانی از محیط بطور مستقیم به برق شهری متصل کنید و شبکه WiFi با استاندارد 802.11ac را براحتی به نقاط کور (انبار، زیرزمین، اتاق‌های طبقه فوقانی و حتی محیط خارج از خانه مانند تراس و حیاط و …) گسترش دهید.

گاهی ممکن است سیگنال WiFi محیط بنا به دلایل مختلفی تضعیف شود و دچار اختلال ،آسیب یا قطعی گردد (طی کردن مسافت طولانی، نویز و …) برای رفع این مشکل کافیست یک تقویت‌کننده WRE6505 v2 زایکسل وایرلس در محلی مناسب در محیط قرار دهید و از تجربه استفاده از شبکه WiFi با سیگنال قوی در هر نقطه ای از محیط (حتی نقاط کور) لذت ببرید.

در واقع تقویت‌کننده بی‌سیم WRE6505 v2 زایکسل، سیگنال WiFi با استاندارد 802.11ac را از روتر یا اکسس پوینت موجود در محیط دریافت می‌کند و آنرا بصورت سیگنال تقویت شده و سالم، در تمام نقاط محیط به صورت یکپارچه ارسال می‌کند.

لینک دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول + قیمت

قیمت رقابتی:

شما می‌توانید انواع تقویت‌کننده (Repeater) و سایر تجهیزات شبکه را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

جهت اطلاع از قیمت تقویت‌کننده (Repeater) با شبکه دیده‌بان تماس بگیرید : 20 21 9100 – 021

مراحل ثبت سفارش تعمیر تجهیزات شبکه :
  • تماس با دفتر و ارسال تجهیزات به دفتر شبکه دیده بان
  • بررسی مشکلات تجهیزات شبکه و اعلام هزینه به شما
  • در صورت تایید شما ، تعمیر انجام می شود.
  • ارسال تجهیزات در اسرع وقت
نکات مهم پروسه تعمیرات تجهیزات شبکه :
  1. مشکل و ایرادات احتمالی دستگاه را در برگه‌ای نوشته و همراه دستگاه به دفتر شبکه دیده‌بان ارسال فرمایید.
  2. نام و شماره تلفن مسئول پیگیری تجهیزات را حتما درج بفرمایید.
  3. به دلیل زیاد بودن تعداد کالاهای تعمیری ، حتما پیگیر کالای خود باشید.

شبکه دیده بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه برند های معروف است. از جمله خدمات مجموعه حرفه ای شبکه دیده بان :

  • 48 ساعت مهلت تست
  • یک سال گارانتی
  • ارسال در اسرع وقت به تمام نقاط ایران
  • مشاوره رایگان قبل از خرید محصول
  • امکان کانفیگ و راه اندازی بعد از خرید محصول
  • تعمیر تجهیزات شبکه

جهت سفارش یا مشاوره با کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس بگیرید :

02191002120

09128005038

سایت های شبکه دیده بان :
قیمت تقویت‌کننده (Repeater)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *