دسته بندی نشده

قیمت سوئیچ (Switch)

قیمت سوئیچ (Switch)

قیمت سوئیچ (Switch)

در این مقاله قصد داریم قیمت سوئیچ (Switch)  را بررسی می‌کنیم، تا پایان این مقاله با شبکه دیده‌بان همراه باشید.

آشنایی با سوئیچ (Switch) :

سوئیچ دارای چندین پورت است که از طریق آن‌ها اتصال اترنت را در شبکه برقرار می‌کند.
سوئیچ‌ها هوشمند هستند چون می‌تواند آدرس‌های فیزیکی دستگاه‌های متصل به شبکه که MAC Address نام دارند را در حافظه خود (درون جدول MAC address خود) ذخیره کند.
در این صورت هنگامیکه یک بسته‌ی داده از کامپیوتر مبدأ به سمت کامپیوتر مقصد ارسال می‌شود ، به یک پورت سوئیچ ارسال می‌شود و سوئیچ آن بسته‌ی داده بر اساس جدول MAC address ، فقط در پورت کامپیوتر مقصد کپی می‌کند و برای آن می‌فرستد.
سوئیچ‌ها با استفاده از آدرس MAC در لایه دوم (OSI) که دیتا لینک است کار می‌کنند. سوئیچ‌ها براساس Packet-Switching کار می‌کنند. سوییچ‌ها سگمنت‌هایی که از نظر بعد مکانی تا حدی دور هستند را به یکدیگر وصل می‌کنند.

سوئیچ (Switch) چه کاربردی دارد؟

سوئیچ می‌تواند دستگاه‌های خاصی که به آن متصل هستند ، شناسایی کند چون MAC address آنها را در خود ذخیره می‌کند . از سوییچ برای تبادل داده در شبکه‌های داخلی استفاده می‌شود، به عنوان مثال در شبکه‌ی خانگی یا دفاتر کاری.
از سوئیچ برای تبادل داده در بستر اینترنت نمی‌توان استفاده کرد . زیرا برای تبادل یا مسیریابی داده‌های خارج از شبکه‌ی خودشان به شبکه‌ی دیگر ، باید توانایی خواندن آدرس‌های IP را داشته باشند که سوئیچ این توانایی را ندارد.

حتما بخوانید >> سوئیچ روتر هوشمند میکروتیک

سوئیچ PoE چیست؟

به بیان ساده سوئیچ‌ دستگاهی است که با قابلیت PoE که دارد ، می‌تواند برق دستگاه‌هایی که به آن متصل می‌شود مانند دوربین مداربسته را تأمین کند و آنها را روشن کند. (دوربین‌ها با اتصال به سوئیچ POE دیگر نیاز نیست به برق شهری متصل شوند و به این ترتیب هزینه‌ها به طور قابل توجهی کاهش میابد)

مزایای استفاده از سوئیچ PoE در شبکه چیست؟

  •  کاهش باورنکردنی هزینه‌های پروژه (عدم نیاز هر دستگاه به کابل جداگانه برای تأمین برق و هزینه برای کابل کشی اضافی)
  • مدیریت متمرکز منابع تغذیه (مدیریت متمرکز منبع تغذیه از طريق يک دستگاه UPS در كل شبكه)
  • انعطاف پذیری بالا در شبکه (ایجاد و راه‌اندازی ، تغییر و ارتقای شبكه به سهولت)

چند نمونه سوئیچ (Switch)

سوئیچ WS-C2960G-48TC-L سیسکو :

سوئیچ WS-C2960G-48TC-L سیسکو یکی از پرکاربردترین سوئیچ‌های برند سیسکو (Cisco) است. این سوئیج دارای 48 پورت 10/100/1000 می‌باشد. 44 تا از پورت ها 10/100/1000 هستند و 4 تای آنها قابلیت SFP هم دارند. سوئیچ در ابعاد 12.9 * 17.5 * 1.73 اینچ با وزن 3.6 کیلوگرم طراحی شده است.
سوئیچ C2960G-48TC می‌تواند از 255 شبکه مجازی VLANs با حداکثر آیدی 4000 حمایت کند. جدول مک آدرس سوئیچ تا هشت هزار نود را پشتیبانی می‌کند. سوئیچ دارای LEDهایی است که نمایشگر وضعیت Link , power , bandwidth utilization ,port duplex mode , port transmission speed , link activity system نمایش می‌دهد.
مصرف برق سوئیچ WS-C2960G-24TC :
سوئیچ توسط منبع تغذیه به برق شهری متصل می شود و بین 100 تا 240 ولت AC دریافت می‌کند. جریان برق را به میزان 0.5 تا 1 آمپر انتقال می‌دهد. توان مصرف انرژی این سوئیچ 740 وات است.
عملکرد سوئیچ :
سوئیچ دارای دو پورت استکینگ (Stacking) است. توسط این پورت ها می توانید حداکثر 8 دستگاه را به صورت افقی و عمودی به سوئیچ استک (Stack) کنید. از این رو شبکه خود را توسعه دهید و بین دستگاه های مختلف سوئیچ کنید.

لینک دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول + قیمت

سوئیچ ES-108A v3 زایکسل :

سوئیچ ES-108A v3 جز سوئیچ‌های برند زایکسل (ZYXLE) است. این سوئیچ رومیزی هشت پورت 10/100 اترنت دارد. نصب و راه اندازی آسان (بدون نیاز به پیکربندی دستی) این سوئیچ باعث شده، دستگاه‌های دیگر از جمله رایانه‌های شخصی، دستگاه‌های ذخیره ساز شبکه و سرورهای چاپی به راحتی به شبکه خانگی متصل شوند.
عملکرد سوئیچ :
سوئیچ ES-108A v3 دارای 8 پورت 10/100 مگابیت بر ثانیه است. 3 تا از این پورتها مبتنی بر پروتکل QoS هستند. QoS وظیفه مدیریت اولویت بندی عبور بسته های داده را به عهده دارد . این پروتکل کیفیت انتقال داده‌ها را بالا می برد.
دومین پروتکلی که عملکرد این سوئیچ را تقویت کرده ، پروتکل NWay می‌باشد. این پروتکل موظف است داده‌ها را به طور خودکار با بیشترین سرعت ممکن بین دو دستگاه انتقال دهد.
صرفه جویی در مصرف برق :
سوئیچ از پوتکل IEEE 802.3az پشتیبانی می‌کند. در این استاندارد بدون تاثیر منفی بر روی عملکرد دستگاه ، مصرف برق کمتر است.
سوئیچ میزان طول کابل اترنت متصل شده را تشخیص می دهد ، هر چه طول کابل کوتاهتر باشد ، میزان برق مصرفی کمتر خواهد بود.
اگر پورت سوئیچ به دستگاه روشن دیگه ای متصل نباشد ، به طور خودکار وارد حالت صرفه جویی در مصرف انرژی می شود تا اتلاف برق جلوگیری کند.

لینک دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول + قیمت

سوییچ DGS-1024D دی لینک :

سوییچ DGS-1024D یک سوئیچ از برند معروف و شناخته شده دی لینک (DLink) است. از سوئیچ DGS-1024D برای کسب و کارهای کوچک (SOHO) و متوسط (SMB) استفاده می‌کنند.
تمام پورت‌های این سوئیچ گیگابیت پرسرعت هستند و شبکه پرسرعتی را به ارمغان می‌آورند. سوئیچ دارای چندین ویژگی پیشرفته برای کمک به ساده سازی است و مدیریت و کارایی شبکه را بهبود می‌بخشد. سوئیچ بسیار کوچک و سبک طراحی شده و از آن در اکثر محیط ها می‌توانید استفاده کنید.

لینک دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول + قیمت

سوئیچ TL-SF1005P تی‌پی‌لینک :

سوییچ TL-SF1005P یکی از سوئیچ‌های ارزان و کاربردی برند تی‌پی‌لینک (TPLink) است. این سوئیچ کوچک با 5 پورت 10/100 و فناوری Auto MDI/MDIX در ابعاد 25 * 98 * 99.8 میلیمتر طراحی شده است.
4 پورت دستگاه دارای قابلیت PoE out  است ، این قابلیت باعث بالا رفتن کارایی سوئیچ می‌شود. سوئیچ از سیستم هوشمند مدیریت نیروی برق استفاده می‌کند. وقتی یک فرآیند با اولویت بسیار بالا انجام می‌شود ، سوئیچ TL-SF1005P کاملا مراقب است ، در انجام فرآیند وقفه ای ایجاد نشود. حتی اگر نیاز باشد فرآیند با اولویت بسیار کم ، موقتا قطع می‌شود.

لینک دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول + قیمت

برای مشاهده تمامی سوئیچ‌های شبکه دیده‌بان به این لینک مراجعه فرمایید.

بدون واسطه خرید کنید

شبکه دیده‌بان واردکننده و ارائه‌کننده مستقیم انواع سوئیچ در برندهای مختلف می‌باشد

قیمت رقابتی

شما می‌توانید انواع سوئیچ (Switch) و سایر تجهیزات شبکه را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

جهت اطلاع از قیمت سوئیچ (Switch) با شبکه دیده‌بان تماس بگیرید : 20 21 9100 – 021

مراحل ثبت سفارش تعمیر تجهیزات شبکه :
  • تماس با دفتر و ارسال تجهیزات به دفتر شبکه دیده بان
  • بررسی مشکلات تجهیزات شبکه و اعلام هزینه به شما
  • در صورت تایید شما ، تعمیر انجام می شود.
  • ارسال تجهیزات در اسرع وقت
نکات مهم پروسه تعمیرات تجهیزات شبکه :
  1. مشکل و ایرادات احتمالی دستگاه را در برگه‌ای نوشته و همراه دستگاه به دفتر شبکه دیده‌بان ارسال فرمایید.
  2. نام و شماره تلفن مسئول پیگیری تجهیزات را حتما درج بفرمایید.
  3. به دلیل زیاد بودن تعداد کالاهای تعمیری ، حتما پیگیر کالای خود باشید.

شبکه دیده بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه برند های معروف است. از جمله خدمات مجموعه حرفه ای شبکه دیده بان :

  • 48 ساعت مهلت تست
  • یک سال گارانتی
  • ارسال در اسرع وقت به تمام نقاط ایران
  • مشاوره رایگان قبل از خرید محصول
  • امکان کانفیگ و راه اندازی بعد از خرید محصول
  • تعمیر تجهیزات شبکه

جهت سفارش یا مشاوره با کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس بگیرید :

02191002120

09128005038

سایت های شبکه دیده بان :
قیمت سوئیچ (Switch)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *