ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال

در این مقاله می‌توانید قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را مشاهده کنید. هم اکنون بیش از 2000 ارز دیجیتال وجود دارد . در جدول قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال زیر ، با 1000 تا از بهترین ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوید. همانطور که ملاحظه می‌کنید رتبه اول برای ارز دیجیتال بیت کوین است. رتبه دوم برای ارز دیجیتال اتریوم ، رتبه سوم بایننس کوین و رتبه چهارم متعلق به تتر است.

حوزه کاری ارز‌های دیجیتال :

ارزهای دیجیتال برای کسب و کار متفاوتی طراحی شده‌اند. نحوه به دست آوردن تمام ارزهای دیجیتال یکسان نیست. بعضی از آنها قابل ماین و استخراج هستند. تعدادی خریدنی و یا از طرق دیگه به دست می‌آیند. برخی از آنها برای قراردادهای هوشمند و کسب و کار استفاده می‌شوند. برخی برای بازی‌های آنلاین ، در ازای تماشای تبلیغات و غیره.

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال :

تعداد صرافی ارزهای دیجیتال زیاد است. در اینجا به تعدادی از آنها اشاره کردیم. توجه داشته باشید که صرافی‌ها تغییرات روزانه دارند. ممکن است یک صرافی حذف و دیگری اضافه شود.

نام صرافی‌های ارز دیجیتال
Korbit Coinone Binance
Coinlist Pro Bittrex Coinbase Pro
Gate.io bitflyer Kraken
AscendEX Poloniex Houbi Global
Crypto.com Gemini KuCoin
Zaif Liquid Bitfinex
Houbi Korea OKEx Bithumb
ProBit Exchange Uniswap Bitstamp
Binance.KR Coincheck Binance.US

مشاوره شبکه دیده‌بان :

شبکه دیده‌بان آماده ارائه خدمات در رابطه با ارزهای دیجیتال است. صفر تا صد پروژه ارز دیجیتال را به ما بسپارید. مجموعه ما ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه است. با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تجهیزات ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر شبکه دیده‌بان تماس بگیرید: 02191002120

بدون واسطه خرید کنیدشبکه دیده‌بان واردکننده و ارائه‌کننده مستقیم انواع تجهیزات شبکه اعم از رادیو وایرلس، مودم، روتر، سوئیچ، اکسس‌پوینت، دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر، آنتن، پچ پنل ، ریگ ماینر، کارت شبکه، پاورلاین و … در برندهای مختلف می‌باشد.

قیمت رقابتی

شما می‌توانید انواع تجهیزات شبکه را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

خدمات شبکه دیده‌بان

سایت های شبکه دیده بان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *