ارز دیجیتال, مقالات

قیمت کیف پول لجر

قیمت کیف پول لجر

قیمت کیف پول لجر

در این مقاله قصد داریم قیمت کیف پول سخت افزاری رمز ارز لجر (Ledger) را بررسی می‌کنیم، تا پایان این مقاله با شبکه دیده‌بان همراه باشید.

آشنایی با کیف پول ارزهای دیجیتال :

حتماً با مفهوم کیف پول آشنایی دارید ،در دنیای واقعی برای حفظ و نگهداری پول کاغذی خود نیاز به کیف پول دارید .

در دنیای مجازی هم برای حفظ و نگهداری ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، اتریوم یا هر رمز ارز دیگری نیاز به کیف پول است که به این کیف پول Wallet یا همان کیف پول ارز دیجیتالی گفته می‌شود.

این Wallet یک نرم افزار است که کلیدهای خصوصی و عمومی را در خود ذخیره می‌کند و با بلاک چین‌ها در تعامل است تا کاربران بتوانند ارز دیجیتال ارسال یا دریافت کنند و حساب خود را نظارت کنند. توجه داشته باشید که رمز ارزها داخل کیف پول ارز دیجیتالی نیستند . کوین‌ها داخل بلاک چین هستند و در واقع بلاک چین رابط بین Wallet و کوین شما است و شما می‌توانید توسط Wallet به بلاک چین و در نهایت به رمز ارزهای خود دسترسی داشته باشید.

کیف پول سخت‌افزاری

این کیف پول از لحاظ امنیتی در بالاترین سطح از کیف پول‌ها قرار دارد. کیف پول سخت‌افزاری یک دستگاه فیزیکی است که تنها کلیدهای عمومی و خصوصی‌ شما را در خود ذخیره می‌کند و تنها هنگام نیاز به انتقال وجه به اینترنت متصل می‌شود. هنگام انتقال، شما باید پین شخصی خود را به طور مستقیم وارد دستگاه ‌کنید. این کار دسترسی هکرها به کلید عمومی و خصوصی شما را تقریباً غیرممکن می‌کند.

مهمترین نقطه ضعف این نوع کیف پول در مقایسه با کیف پول‌های نرم افزاری، استفاده‌ی سخت از آن است؛ برای دسترسی و کار با رمز ارزهای خود باید همیشه یک دستگاه فیزیکی هر چند کوچک را با خود حمل کنید که احتمال مفقود شدن آن نیز وجود دارد.

همچنین برای تهیه یک کیف پول‌ سخت افزاری باید حداقل 50 دلار هزینه کنید و این در حالی است که دانلود، نصب و پیاده‌سازی کیف پول‌های نرم افزاری کاملاً رایگان است.

[/vc_column_text][vc_column_text]کیف پول لجر (Ledger) یک کیف پول رمز ارز سخت افزاری است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را با امنیت بالا ذخیره کنید. علاوه بر این شما با این کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را ارسال یا دریافت کنید.

Ledger یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین کیف‌های رمز ارز موجود در بازار است. شما برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال خود در لجر بایدآن را خریداری کنید. هزینه این کیف پول نسبت به انواع دیگر کیف پول‌های رمز ارز بیشتر است اما قابلیت‌های ویژه‌ی این کیف پول است که آن را از دیگر کیف پول‌ها متمایز می‌کند.

قابلیت‌های ویژه‌ی کیف پول لجر (Ledger) :

  • امنیت فوق العاده بالا نسبت به دیگر کیف پول‌های رمز ارز
  • مقاوم در برابر آسیب فیزیکی
  • پشتیبانی ارزها و توکن‌ها با ظرفیت بیش از 1500 عدد
انواع کیف پول لجر :
  • Ledger Nano S
  • Ledger Nano X

Ledger Nano S

کیف پول Ledger Nano S از دارایی‌های رمزنگاری شما نگهداری می‌کند. اگر کیف پول را با Ledger Live ترکیب کنید بیشترین امنیت و کنترل رمزنگاری ایجاد می‌شود. در این صورت دستگاه به بهترین شکل سکه‌های شما را به صورت آفلاین محافظت می‌کند.

خرید و مبادله رمز نگاری (Crypto)  :

کیف پول در هر زمان و مکان قادر است، کار خرید و فروش رمز ارز شما را انجام دهد. دستگاه می تواند تا 3 اپلیکیشن را نصب کند (البته بستگی به سایز اپلیکیشن ها دارد) . Ledger Nano S از رمز ارزهای زیر پشتیبانی می کند:

  • Bitcoin
  • EOS
  • Bitcoin Cash
  • XRP
  • Ethereum Stellar

مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت Ledger Nano SLedger Nano X

کیف پول Ledeger Nano X ، یک سخت افزار کوچک مجهز به بلوتوث است که ، دارایی‌های رمزنگاری شما را ایمن نگه می‌دارد.

برای امنیت و کنترل بیشتر رمزنگاری خود ، کیف پول Ledger Nano x  را با Ledger Live ترکیب کنید. کیف پول Ledger Nano x  وظیفه نگهداری سکه‌های شما به صورت آفلاین را دارد.

این کیف پول قادر است تا 100 برنامه را به طور همزمان نصب کند. مانند : Bitcoin , XRP , Ethereum و بیش از 1800 توکن مختلف.

مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت Ledger Nano X

لجر از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

همانطور که اشاره کردیم این کیف پول از 1500 ارز دیجیتال و توکن مختلف جهت معامله پشتیبانی می‌کند این تعداد روز به روز در حال افزایش است. جالب است بدانید تا کنون هیچ کیف پولی در این حوزه وجود ندارد که بتواند تمام ارزهای دیجیتال را در خود ذخیره کند حتی برخی از این کیف پول‌ها تنمها از یک ارز دیجیتال خاص پشتیبانی می‌کنند.

کیف پول لجر یک کیف پول چند ارزی است و شما می‌توانید ارز‌های مختلف را توسط این کیف پول ذخیره کنید.

کیف پول لجر از ۲۶ رمز ارز و بیش از ۱۵۰۰ توکن پشتیبانی می‌کند. این موضوع شامل رمزارزهای مطرح مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لیت کوین و بیت کوین کش و همچنین ارز‌هایی مانند Ubiq، Hcash و Stratis می‌باشد.

شما می‌توانید کیف پول Ledger Nano S خود را به کیف پول‌هایی مانند MEW و NEON ادغام کنید تا تمام توکن‌های Ethereum و NEO را نیز روی کیف پول لجر خود ذخیره کنید.

قیمت رقابتی:

شما می‌توانید انواع کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری و سایر تجهیزات شبکه را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

جهت اطلاع از قیمت انواع کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری  با شبکه دیده‌بان تماس بگیرید : 20 21 9100 – 021

مراحل ثبت سفارش تعمیر تجهیزات شبکه :
  • تماس با دفتر و ارسال تجهیزات به دفتر شبکه دیده بان
  • بررسی مشکلات تجهیزات شبکه و اعلام هزینه به شما
  • در صورت تایید شما ، تعمیر انجام می شود.
  • ارسال تجهیزات در اسرع وقت
نکات مهم پروسه تعمیرات تجهیزات شبکه :
  1. مشکل و ایرادات احتمالی دستگاه را در برگه‌ای نوشته و همراه دستگاه به دفتر شبکه دیده‌بان ارسال فرمایید.
  2. نام و شماره تلفن مسئول پیگیری تجهیزات را حتما درج بفرمایید.
  3. به دلیل زیاد بودن تعداد کالاهای تعمیری ، حتما پیگیر کالای خود باشید.

شبکه دیده بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه برند های معروف است. از جمله خدمات مجموعه حرفه ای شبکه دیده بان :

  • 48 ساعت مهلت تست
  • یک سال گارانتی
  • ارسال در اسرع وقت به تمام نقاط ایران
  • مشاوره رایگان قبل از خرید محصول
  • امکان کانفیگ و راه اندازی بعد از خرید محصول
  • تعمیر تجهیزات شبکه

جهت سفارش یا مشاوره با کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس بگیرید :

02191002120

09128005038

سایت های شبکه دیده بان :
قیمت کیف پول لجر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *