اخبار IT, ارز دیجیتال, مقالات

چگونه در سال ۲۰۲۴ بیت کوین بخریم؟

چگونه در سال 2024 بیت کوین بخریم؟

چگونه در سال 2024 بیت کوین بخریم؟

امروزه افراد و مشاغل ترجیح می‌دهند پول خود را در سهام، املاک، ارز دیجیتال و کریپتو سرمایه گذاری کنند، زیرا می‌توانند با این کار سود زیادی را یک شبه به دست آورند. و یا اگر تاجر و سرمایه‌دار هستند باعث بازدهی عالی در کارشان می‌شود.

اما در سال‌های گذشته، مجموعه‌ای از رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی را برای علاقه‌مندان این روش بوجود آمده است. و از تشویق مردم به سرمایه گذاری با این روش را کمی در هاله‌ی از ابهام یا ریسک‌پذیری قرار داده است. از جمله:

  1. سقوط Terra Luna
  2. از دست دادن BTC ارزش بازار
  3. شرایط کلان اقتصادی
بیشتر بدانید:
  1. آموزش ارز دیجیتال

سوالاتی که در این لحظه به وجود می‌آید و برای عده‌ای سوال می‌شود این است که:

1.  اما بیت کوین چیست؟

2. تشویق مردم به سرمایه گذاری در بیت کوین کار درستی است، یا خیر؟

3. چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم تا موفق بشویم؟

4. آیا واقعاً سرمایه گذاری در بیت‌کوین ما را به سود بزرگی می‌رساند؟

این مقاله به شما کمک می‌کند تا به همه پاسخ‌های خود را دست پیدا کنید. ما در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه در سال 2024 بیت کوین بخریم؟ پلتفرم مخصوص این کار چیست؟ در اینجا در مورد تمامی آن‌ها صحبت خواهیم کرد. با ما همراه شوید که در شبکه دیده‌بان به موضوع چگونه در سال 2024 بیت کوین بخریم؟ پرداخته شده است.

1. بیت کوین چیست؟

بیت‌کوین یک ارز دیجیتال است، اولین ارز دیجیتال غیر متمرکز که مانند پول شما عمل می‌کند. و شکل جدیدی از پرداخت است که توسط فرد یا نهادی کنترل نمی‌شود. بنابراین، تراکنش‌های بیت کوین شامل اشخاص ثالث نمی‌شود. مانند:

  1. بانک‌ها
  2. موسسات مالی

2. چگونه بیت کوین بخریم؟

اگر قرار است برای اولین بار بیت کوین بخرید، این کار می‌توان به عنوان یک کار چالش برانگیز باشد. می‌توانید چند مرحله را انجام دهید. مانند:

ما چند مرحله را در مورد نحوه خرید بیت کوین را برای شما آماده کرده‌ایم.

    • پیدا کردن یک پلتفرم مبادله
    • ایجاد حساب
  • خرید بیت‌کوین
  • ذخیره آن و پیگیری سرمایه‌گذاری خود

ما چند مرحله را در مورد نحوه خرید بیت کوین را برای شما آماده کرده‌ایم.

شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص برند میکروتیک می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.
شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص برند میکروتیک می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.

3. پلتفرم خرید بیت کوین را تعیین کنید.

چندین صرافی کریپتو وجود دارد که می‌توانید بیت کوین بخرید، از جمله:

    • Coinbase
    • Binance
    • KuCoin
    • CoinEX
    • OKX
    • gate.io

اکنون که بهترین پلتفرم را برای صرافی‌های کریپتو انتخاب می‌کنید. فاکتورهای نیز وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک پلتفرم در نظر بگیرید. ا ز جمله:

  1. در حالی که ممکن است برخی از صرافی‌ها برای خرید بیت کوین و ذخیره آن مناسب باشند، برخی دیگر برای معامله گران فعال ارز دیجیتال ایده آل هستند.
  2. در نهایت، اطمینان حاصل کنید که صرافی که انتخاب می‌کنید، تمام ویژگی‌های معاملاتی مورد نیاز شما را فراهم می‌کند.

4. بودجه سرمایه گذاری بیت کوین خود را تنظیم کنید.

هنگام خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال، مطمئن شوید که برنامه سرمایه گذاری و بودجه مشخصی دارید. در غیر این صورت، هر تصمیم سرمایه گذاری ناشی از انگیزه احساسی می‌تواند به عملکرد شما آسیب برساند. شما همیشه می‌توانید به اندازه‌ای که می‌توانید، از دست دادن سرمایه گذاری کنید. دلیل آن این است که بازار کریپتو بی‌ثبات است و در طول زمان شاهد تغییرات عظیم قیمت است. که ممکن است منجر به ورشکستگی شود. علاوه بر این، شما باید تنوع سبد سرمایه گذاری را تمرین کنید. به خصوص با سرمایه گذاری‌های پرخطر، و  این اطمینان را به شما می‌دهد که وقتی یک پروژه شکست می‌خورد، کل مجموعه شما همچنان زنده می‌ماند.

5. درباره سرمایه گذاری خود تحقیق کنید

مهم نیست که پول خود را کجا سرمایه گذاری می‌کنید، باید به خوبی در مورد آنها تحقیق کنید. به طور مشابه، برای خرید بیت کوین، باید پروژه‌های معتبر را بررسی کنید. آنها معمولاً یک کاغذ سفید دارند که اهداف پروژه، بینش‌هایی را در مورد اهداف پروژه و مشکلات موجود در دنیای واقعی که سعی در حل آنها دارد، توصیف می‌کند. علاوه بر تمرکز بر روی اصول، باید جنبه‌های فنی پروژه را نیز تحقیق کنید.

6. سفارش خرید خود را ثبت کنید.

امروزه، ممکن است برای هر پلتفرم مبادلات کمی متفاوت باشد، اما آنها مراحل مشابهی را دنبال کنند. این شامل ایجاد یک حساب رایگان، سپرده گذاری، یا خرید بیت کوین با کارت‌های اعتباری یا نقدی است. در نهایت، شما می‌توانید با استفاده از سفارش بازار یا سفارش محدود، بیت کوین بخرید.

7. مکانی را برای ذخیره بیت کوین انتخاب کنید.

امروزه، ممکن است همیشه هدفتان این نباشد که بلافاصله پس از خرید بیت کوین آنها را بفروشید. حتی اگر این اتفاق بیفتد، ابتدا باید بیت کوین را ذخیره کنید. صرافی‌های کریپتو این انعطاف را به شما می‌دهند. برخی از صرافی‌ها حتی به شما اجازه می‌دهند تا با بیت کوین سپرده‌شده خود، درآمد غیرفعال از چندین محصول تولیدکننده بازده ایجاد کنید.

8. عملکرد سرمایه گذاری خود را پیگیری کنید.

هنگام سرمایه گذاری در چیزی مانند Crypto، باید عملکرد را دنبال کنید. برای آن، می‌توانید از ابزارهای متعددی استفاده کنید که به بررسی سبد سرمایه گذاری خود از یک مکان کمک می ‌کند. آنها می توانند در مورد افزایش قیمت بعدی یا زمانی که بیت کوین شما به محدودیت‌های قیمتی از پیش تعیین شده خود می‌رسد به شما هشدار دهند. این روندها به شما بینشی در مورد رشد قیمت در آینده می‌دهد، که به ایجاد برنامه‌های مشخص یا اهداف قیمتی مناسب برای سرمایه‌گذاری کریپتو کمک می‌کند.

شبکه دیده بان
مشاهده فیلم های آنباکس تجهیزات شبکه
شبکه دیده بان
لینک استخدام شبکه دیده بان
شبکه دیده بان
درخواست نمایندگی

9. چگونه بیت کوین را بفروشیم؟ 

اگر تصمیم به فروش بیت کوین دارید، فرآیند مشابه خرید بیت کوین است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا از یک بازار یا سفارش محدود برای فروش بیت کوین استفاده کنید و یک جفت معاملاتی را انتخاب کنید.

با این حال، باید به خاطر داشته باشید که فروش بیت کوین دارای برخی کارمزدهای مرتبط است. این شامل:

    • کارمزد تراکنش
    • کارمزد مبادله

پس از فروش آنها، می‌توانید، فیات را از صرافی خارج کرده و به حساب بانکی خود انتقال دهید. یا کریپتو را برداشت کرده و آن را در یک کیف پول ارز دیجیتال خارجی ذخیره کنید. در غیر این صورت، می‌توانید بیت کوین را بین صرافی‌ها انتقال دهید، به خصوص اگر ویژگی‌های اضافی یا ساختار کارمزد بهتری می‌خواهید.

10. آیا سرمایه گذاری در بیت کوین امن است؟

سرمایه گذاری در بیت کوین به دلیل نوسانات و نوسانات مکرر قیمت آن خطرناک است. علاوه بر این، در بازار نسبتاً جدید است و سرمایه گذاران ممکن است دقیقاً ندانند که چگونه از Crypto استفاده کنند. حتی بیت‌کوین، قدیمی‌ترین ارز دیجیتال، همچنان به نوسانات قیمتی هشدار دهنده‌ای معروف است. بنابراین، اگر در Crypto سرمایه گذاری می‌کنید، مطمئن باشید همواره دو نگرانی با شما همراه است:

  1. که مبلغی را که می‌توانید در بدترین حالت از دست بدهید، سرمایه گذاری کنید.
  2. در مورد سرمایه گذاری بیت کوین، ویژگی‌های امنیتی آن است. چند خطر امنیتی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

11. نتیجه گیری 

می‌توانید روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنید، زیرا امن‌ترین گزینه در میان سایر ارزهای دیجیتال برای استفاده از فناوری بلاک چین غیرمتمرکز و پذیرش گسترده‌تر آن در بازار است. این امر باعث می‌شود کمتر مستعد نوسانات شدید و خطر کمتری نسبت به سایرین باشد.

با این حال، در ابتدا و قبل از سرمایه گذاری در بیت کوین با یک مشاور ارز دیجیتال صحبت کنید و سپس دست به خرید و اقدام بزنید. اینگونه  از خود و اموالتان محافظت کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *