ارز دیجیتال, مقالات

چشم‌پوشی از ارزهای دیجیتال غیرممکن است

چشم‌پوشی از ارزهای دیجیتال غیرممکن است

چشم‌پوشی از ارزهای دیجیتال غیرممکن است

به گزارش Cointelegraph ، لونگو، رئیس ASIC با توجه به تقاضای رو به رشد ارزهای دیجیتال ، در اجلاس فوق العاده بررسی ثروت مالی استرالیا در روز دوشنبه در هتل فولرتون در سیدنی اضهار داشت « چشم‌پوشی از ارزهای دیجیتال غیرممکن است »

او بیان کرد که ظهور کریپتوها «هیچ چیز خارق‌العاده‌ای نبوده و نادیده گرفتن آن غیرممکن است»

شاید برایتان مفید باشد >> رمز ارز آنتولوژی (Ontology) چیست؟

لونگو به‌عنوان یک تنظیم‌کننده شرکت و بازار، به شیفتگی خاصی نسبت به سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز یا DAO اعتراف کرد. او گفت که آنها چالش‌های خاصی را برای تنظیم کننده‌های ملی مانند ASIC ایجاد می‌کنند:

«برای تعبیر مفهومی آشنا برای وکلای شرکت‌ها، ASIC برای تعیین ذهن و اراده یک DAO به چه کسی مراجعه می‌کند؟ مشخص نیست که چه کسی پاسخگو است اگر همه چیز به اشتباه پیش برود یا آنطور که در نظر گرفته شده یا پیش بینی شده پیش نرود. همچنین روشن نیست که چگونه یک DAO، خود، می‌تواند در دادگاه پاسخگو باشد.»

لونگو تقاضای بالای مصرف کنندگان برای محصولات و خدمات کریپتو در استرالیا را تشخیص داد و خاطرنشان کرد که «ASIC هنوز تصمیمات مهمی در رابطه با خط‌ مشی در مورد فضای کریپتو دارد و در اینجا و اکنون، تحت تأثیر تقاضای فوق‌العاده مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.»

در حالیکه نظرات او با احتیاط برای سرمایه گذاران اظهار می‌شد، وی متوجه شد که ورود اخیر بانک Commonwealth به بازار ارزهای دیجیتال با ارائه عملکرد معاملات ارز دیجیتال به کاربران برنامه خود، گام مهمی برای تشخیص در تکامل بازارهای رمزنگاری بود:

«این واقعیت که بزرگترین بانک استرالیا در حال حاضر ابزاری برای قرار گرفتن در معرض کریپتو برای مشتریان خرده‌فروش خود پیشنهاد می‌کند، گویای آن است. بله، این فقط یک پروژه آزمایشی است، اما هدف کلی روشن است. این بحث دیگر در حاشیه صنعت خدمات مالی نیست.»

به نظر می‌رسد که علاقه استرالیا به فضای بلاک چین در طول ماه‌های اخیر افزایش یافته است. روز جمعه، 19 نوامبر، مدیر عامل بانک مشترک المنافع کشور گفت که او بیشتر نگران از دست دادن ظهور این فناوری نوپا است تا خطرات احتمالی مربوط به پذیرش. در 2 نوامبر، سنای استرالیا از این صنعت صحبت کرد و از حامیان رمزارز کشور به دلیل تمایل آنها برای پذیرش مقررات تمجید کرد.

قیمت رقابتی

شما می‌توانید انواع تجهیزات ریگ ماینینگ را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

جهت اطلاع از قیمت تجهیزات ریگ ماینینگ با شبکه دیده‌بان تماس بگیرید : 20 21 9100 – 021

مراحل ثبت سفارش تعمیر تجهیزات شبکه :
  • تماس با دفتر و ارسال تجهیزات به دفتر شبکه دیده بان
  • بررسی مشکلات تجهیزات شبکه و اعلام هزینه به شما
  • در صورت تایید شما ، تعمیر انجام می شود.
  • ارسال تجهیزات در اسرع وقت
نکات مهم پروسه تعمیرات تجهیزات شبکه :
  1. مشکل و ایرادات احتمالی دستگاه را در برگه‌ای نوشته و همراه دستگاه به دفتر شبکه دیده‌بان ارسال فرمایید.
  2. نام و شماره تلفن مسئول پیگیری تجهیزات را حتما درج بفرمایید.
  3. به دلیل زیاد بودن تعداد کالاهای تعمیری ، حتما پیگیر کالای خود باشید.

شبکه دیده بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه برند های معروف است. از جمله خدمات مجموعه حرفه ای شبکه دیده بان :

  • 48 ساعت مهلت تست
  • یک سال گارانتی
  • ارسال در اسرع وقت به تمام نقاط ایران
  • مشاوره رایگان قبل از خرید محصول
  • امکان کانفیگ و راه اندازی بعد از خرید محصول
  • تعمیر تجهیزات شبکه

جهت سفارش یا مشاوره با کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس بگیرید :

02191002120

09128005038

سایت های شبکه دیده بان :
چشم‌پوشی از ارزهای دیجیتال غیرممکن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *