اخبار IT, مقالات, میکروتیک

رادیو وایرلس دو سیم‌کارت با آنتن‌دهی قوی

رادیو وایرلس دو سیم‌کارت با آنتن‌دهی قوی

رادیو وایرلس دو سیم‌کارت با آنتن‌دهی قوی

در این مقاله قصد داریم یک رادیو وایرلس دو سیم‌کارت با آنتن‌دهی قوی به نام SXT LTE kit را مورد بررسی قرار دهیم، اگر به دنبال یک رادیو وایرلس فوق‌العاده قدرتمند برای مسافت‌های طولانی هستید که دارای تراشه LTE بسیار حرفه‌ای با آنتن‌دهی بالا باشد، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

کار با این دستگاه بسیار آسان است. کافیست سیم‌کارت را در داخل دستگاه قرار دهید و به یک دکل اپراتور متصل شوید. سپس به صورت اتوماتیک اینترنت را برای یک کاربر فراهم کنید. میزان سیگنال دریافتی بر روی LED دستگاه قابل رؤیت است. لازم به ذکر است مناطقی که در آن قصد استفاده از این رادیو وایرلس را دارید، باید تحت پوشش شبکه تلفنی باشد. رادیو SXT LTE KIT توسط سیم‌کارت به اینترنت متصل می‌شود و سپس اینترنت را وارد منطقه می‌کند. کارایی و عملکرد این رادیو بسیار بالا است.

رادیو وایرلس SXT LTE kit

رادیو SXT LTE KIT دارای دو پورت 10/100 است. پورت دوم اترنت آن قابلیت پورت PoE OUT دارد. توسط این قابلیت، رادیو می‌تواند یک دستگاه دیگر را که به آن متصل می‌شود، روشن کند. منبع تغذیه دستگاه 24 ولتی است. اما رادیو قادر است طیف کامل ولتاژ 12-57 ولت و 18-57 ولت را به خروجی PoE ارائه کند. این پشتیبانی طبق استاندارد 802.3af/at می‌باشد. مودم این دستگاه با کیفیت بالا 2G/3G/4G/LTE از دسته‌بندی 4 طراحی شده است. سرعت دانلود رادیو برابر 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن 50 مگابیت بر ثانیه است. رادیو دارای 2 اسلات Micro SIM برای لینک پشتیبانی است.

شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص رادیو وایرلس‌های سری LHG می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.
شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص رادیو وایرلس‌های سری LHG می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.

فیلم آنباکس رادیو SXT LTE KIT

دوست خوبم، قبل از اینکه اقدام به خرید تجهیزات شبکه کنی، حتماً فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو ببین. ما فیلم آنباکس تجهیزات شبکه رو برای شما آماده کرده‌ایم. برای مشاهده فیلم آنباکس رادیو SXT LTE KIT  بر روی تصویر روبرو کلیک کنید.

ما اینجا هستیم تا تجهیزات رو به خوبی معرفی کنیم در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را برای پروژه شبکه خودتون داشته باشید. تا پایان این مقاله همراه ما باش، کلی مطالب مفید در مورد رادیو SXT LTE KIT به دست می‌آوری.

 

 ویژگی‌های رادیو وایرلس SXT LTE kit میکروتیک 

  1. این رادیو در بستر سیم کارت فعال است.
  2. SXT LTE kit دارای دو اسلات سیم‌کارت است ، و این یعنی هیچگاه دچار قطعی نخواهد شد. در صورت قطع شدن یک سیم کارت رادیو روی سیم کارت دیگر فعال می‌شود و همچنان اتصال برقرار است.
  3. این محصول دارای سیستم عامل قدرتمند میکروتیک RouterOS با لایسنس 3 می‌باشد.
  4. این رادیو دارای CPU تک‌هسته‌ای مدل QCA9531 با سرعت 650MHz می‌باشد.
  5. ابعاد این رادیو 140x 140 x 103 میلی‌متر است.
  6. ظرفیت حافظه RAM در این رادیو 64MB می‌باشد.
  7. رادیو SXT LTE kit میکروتیک دارای قابلیت PoE-out و قابلیت PoE in با استاندارد 802.3af/at است.
  8. این دستگاه دارای 2 پورت فست اترنت با سرعت انتقال 10/100 است.
  9. این رادیوی میکروتیک دارای گواهینامه‌های بین‌المللی CE, EAC, ROHS می‌باشد.
  10. این رادیو قدرتمند میکروتیک دارای دو اسلات سیم کارت در سایز Micro SIM و 1 اسلات MiniPCI-e است.
تعمیر رادیو SXT LTE KIT

تعمیر تخصصی رادیو SXT LTE KIT در مجموعه فنی مهندسی شبکه دیده‌بان انجام می‌شود. جهت اطلاع از شرایط تعمیر رادیو SXTLTEKIT با بخش تعمیرات شبکه دیده بان تماس بگیرید.

قیمت رادیو SXT LTE KIT

رادیو SXT LTE KIT یکی از پر‌ فروش‌ترین رادیو وایرلس میکروتیک می‌باشد. که این محصول همواره در شبکه دیده‌بان موجود است. شما می‌توانید با خرید آنلاین به راحتی این محصول را تهیه کنید. همچنان این رادیو وایرلس دارای 12 ماه گارانتی می‌باشد. به علاوه میتوانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

SXT LTE KIT

مقاله مربوط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *