اخبار IT, مقالات

۱۰ بازی آنلاین برتر سال ۲۰۲۱

10 بازی آنلاین برتر سال 2021

10 بازی آنلاین برتر سال 2021

در این مقاله قصد داریم 10 بازی برتر و جذاب آنلاین در سال 2021 را که تقریباً روی هر پلتفرمی قابل اجرا است، به شما معرفی کنیم. چنانچه تمایل دارید محبوب‌ترین و هیجان‌انگیرترین بازی‌های 2021 را بشناسید، تریلر آن‌ها را مشاهده و با فضای بازی‌ها آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بازی آنلاین (Online Game)

بازی آنلاین توسط بازیکنان مختلف با نژادها و زبان‌های متفاوت در سراسر جهان از طریق اینترنت انجام می‌شود. در اکثر بازی‌های آنلاین هویت اصلی بازیکن پنهان می‌ماند و بازیکن با هویتی فرضی اقدام به بازی می‌کند. با گسترش این صنعت در بازی‌ها از ساده گرفته تا پیچیده ، اغلب هزاران بازیکن به طور همزمان حضور دارند.

حتماً تا بحال با تبلیغات بازی‌های آنلاین مواجه شده‌اید و حتی گاهی متأثر از این تبلیغات روی آن کلیک کرده و به فضای بازی وارد شده‌اید. اما توجه داشته باشید همیشه این لینک‌ها امن نیستند. ممکن است به سیستم شما آسیب بزنند یا به اطلاعات و فایلهای شخصی شما دسترسی پیدا کنند. ما در این مقاله در معرفی بهترین بازی‌های آنلاین سال 2021 ، از لحاظ امنیتی بازی‌ها را نیز مورد بررسی قرار داده‌ایم.

بازیهای آنلاین بسیار زیادی هر ساله در ژانرهای مختلف و با رقابت تنگاتنگ تولید و به بازار عرضه می‌شود. بهترین بازیهای آنلاین سال 2021 که در این مقاله معرفی می‌کنیم به آسانی با هر دستگاهی قابل اجرا می‌باشد . ازین رو انتخاب را برای بازیکنان بسیار راحت کرده است.

حتما بخوانید >> بهترین بازیهای جهان در سال ۲۰۲۱

راهکارهایی برای برقراری امن‌ترین حالت در انجام بازی‌های آنلاین

  • نصب آنتی ویروس
  • انتخاب رمز عبور قوی برای حساب کاربری بازی
  • هشیاری در فروم‌های آنلاین
  • هشیاری در پیام‌ها و تبلغیات ناشناس

تعداد قابل توجهی از بازی‌های آنلاین بر روی پلتفرم‌های مختلف موجود است که شامل اندروید، iOS، سیستم عامل ویندوز فون، سیمبین و کنسول‌های بازی می‌شود.  نمودار زیر ، سهم بازی‌های آنلاین در سیستم عامل‌های اندروید، iOS، سیستم عامل ویندوز فون، سیمبین را در دو سال اخیر نمایش می‌دهد. همانطور که ملاحظه می‌کنید پلتفرم‌های اندروید و iOS بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند و این یعنی افراد بیشتری در سرتاسر جهان از طریق تلفن‌های همراه خود به بازی‌های آنلاین مشغول هستند.

مقاله بهترین پردازنده های سال ۲۰۲۲ را از دست ندهید

حالا وقت معرفی 10 بازی آنلاین جذاب‌ و محبوب‌ سال 2021 رسیده است

در ادامه با شبکه دیده‌بان همراه باشید.

10- بازی DOTA 2

  • پلتفرم قابل اجرا : Microsoft Windows, Mac OS, Linux
  • استودیوی ناشر : Valve Corporation
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 13 میلیون

بازی DOTA 2 یک بازی چندنفره‌ی آنلاین است که توسط شرکت Valve ساخته و منتشر شده است و در لیست 10 بازی آنلاین برتر سال 2021 قرار دارد. بازی Dota 2 بین دو تیم که شامل پنج بازیکن است، صورت می‌گیرد. انگیزه و هدف بازیکنان، دفاع از اردوگاه خود روی نقشه است.

هر یک از بازیکنان دارای یک شخصیت با عنوان “قهرمان” هستند. هر قهرمان دارای قابلیت‌ و سبک‌ بازی مخصوص به خود است. در طول بازی، بازیکنان باید تا حد امکان امتیازات و تجربیات جمع آوری کنند تا در نهایت بتوانند قهرمانان تیم مقابل را در نبردها شکست دهند.

Dota 2 به خاطر گیم‌پلی فوق‌العاده‌اش بسیار محبوب و شناخته شده است. برخی این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی در تمام دوران تا کنون ارزیابی کرده‌اند. این بازی همچنین یکی از بازی‌های Steam پر بازیکن از زمان عرضه آن بوده است.

تریلر بازی DOTA 2 با زیرنویس فارسی :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی DOTA 2 را با زیرنویس فارسی، تهیه شده توسط تیم شبکه دیده‌بان مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.[/vc_column_text][vc_column_text]

9- بازی Hearthstone

  • پلتفرم قابل اجرا : XBOX, iOS, PC, Android, macOS, Microsoft Windows
  • استودیوی ناشر : Blizzard Entertainment
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 100 میلیون

بازی Hearthstone یک بازی کارتی کلکسیونی است که به صورت رایگان برای کاربران در دسترس است. این بازی توسط شرکت Blizzard Entertainment ساخته و منتشر شده است. Hearthstone از همان عناصر و شخصیت‌های داستان‌ سری Warcraft الگوبرداری می‌کند. هارت استون بر روی پلتفرم‌های مختلف از جمله مایکروسافت ویندوز، macOS، iOS و اندروید در دسترس کاربران است. همچنین می‌توان آن را در cross-platform بازی کرد.

بازیکنان در این بازی به جمع‌آوری کارت‌‌ها می‌پردازند. هر کارت نشان‌دهنده یک قهرمان با ویژگی‌های منحصر به فرد است. گیمرها به نوبت کارت‌های خود را رو می‌کنند و هدف اصلی بازیکنان، غلبه بر قهرمان حریف است.

تریلر بازی Hearthstone با زیرنویس فارسی :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی Hearthstone را با زیرنویس فارسی، تهیه شده توسط تیم شبکه دیده‌بان مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

8- بازی Minecraft

  • پلتفرم قابل اجرا : Microsoft Windows, macOS, Linux, Playstation, Nintendo, IOS, Xbox One
  • استودیوی ناشر : Mojang
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 600 میلیون

بازی Minecraft یک بازی ویدئویی است که توسط Mojang ساخته شده است. Minecraft به عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدئویی در تمام دوران تا کنون شناخته شده است. بازی ماینکرفت پس از همه‌گیری Covid 19 به این میزان از محبوبیت رسید. در نتیجه تعداد بازیکنان جدید در Minecraft در نسخه‌های چند نفره تا 40 درصد افزایش پیدا کرد.

در مجموع، پنج حالت در این بازی وجود دارد :

  • Survival (زنده ماندن و بقا)
  • Creative (خلاقانه)
  • Hardcore (سخت)
  • Adventure (ماجراجویی)
  • Spectator (تماشاگر)

در واقع گیمرهای این بازی هدف یا مأموریت خاصی را دنبال نمی‌کنند و این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند هر کاری را که می‌خواهند، انجام دهند. این حالت به گیمرها آزادی عمل داده است تا با ذهن خود در بازی پیش‌روی کنند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

تریلر بازی Minecraft با زیرنویس فارسی :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی Minecraft را مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

7- بازی Final Fantasy XIV

  • پلتفرم قابل اجرا : XBOX, PC, Android, IOS, PlayStation, Microsoft Windows, Nintendo
  • استودیوی ناشر : Epic Games
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 310 میلیون

بازی Final Fantasy XIV یک بازی نقش آفرینی هیجان‌انگیز چند نفره است. این بازی توسط Square Enix ساخته و منتشر شده است. فاینال فانتزی از زمان آغاز به کار در مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 3 در سراسر جهان قابل دسترس بود.

FF14 دومین قسمت از سری فاینال فانتزی است که بعد از Final Fantasy XI (FF11) منتشر شد. این بازی نقش آفرینی حول محور ساختن خانه و گفتگو با دوستان است. بخشی از بازی رایگان به عنوان نسخه‌ی آزمایشی در دسترس است. بازیکنان می‌توانند شخصیت، رنگ پوست، رنگ چشم، رنگ مو و طرح خالکوبی خود رابه دلخواه  انتخاب کنند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

تریلر بازی Final Fantasy XIV با زیرنویس فارسی :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی Final Fantasy XIV را مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

حتما بخوانید >> معرفی ۶ مدل از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲

6- بازی Counter-Strike: Global Offensive

  • پلتفرم قابل اجرا : XBOX 360, macOS, Microsoft Windows, PlayStation 3, Linux
  • استودیوی ناشر : Valve Corporation
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 46 میلیون

بازی Counter-Strike: Global Offensive یکی از بازی‌های تیراندازی چند نفره هیجان‌انگیز است. این بازی توسط Valve و Hidden Path Entertainment ساخته و منتشر شده است. Global Offensive چهارمین قسمت از سری Counter-Strike است. Global Offensive بر روی پلتفرم‌های مختلف از جمله Windows، macOS، Xbox 360 و PlayStation و Linux در دسترس کاربران می‌باشد.

موضوع بازی حول اهدافی می‌چرخد ​​که در آن دو تیم، که به دو گروه تروریستی و ضد تروریستی تقسیم می‌شوند، به مصاف یکدیگر می‌روند. یکی از رایج‌ترین حالت‌ها در بازی این است که تروریست‌ها یک بمب را پیدا می‌کنند در حالی که کار ضد تروریست‌ها متوقف کردن آنها برای موفقیت در نقشه‌هایشان است. حالت دیگر شامل تلاش ضد تروریست‌ها برای محافظت از گروگان‌هایی است که توسط تروریست‌ها دستگیر شده‌اند.

درست پس از پایان هر مرحله، بازیکنان کاملاً بر اساس عملکرد خود در بازی موفق به کسب جوایز و امتیازاتی می‌شوند، بنابراین هر چه عملکرد گیمرها بهتر باشد، پاداش‌های بهتری دریافت می‌کنند.

تریلر بازی Counter-Strike: Global Offensive :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی Counter-Strike: Global Offensive را مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

مقاله ۵ مدل از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ را از دست ندهید

5- بازی Apex Legends

  • پلتفرم قابل اجرا : Microsoft Windows, PlayStation 4, XBOX, Nintendo
  • استودیوی ناشر : Respawn Entertainment
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 100 میلیون

بازی Apex Legends یک بازی آنلاین با رتبه برتر در سال 2021 است. این بازی توسط Respawn Entertainment ساخته و توسط Electronic Arts منتشر شد. مدت کوتاهی پس از انتشار، توانست رقیب شایسته‌ای برای PUBG و Fortnite باشد. تنها در عرض هشت ساعت پس از انتشار، تعداد بازیکنان به طرز شگفت‌آوری از مرز یک میلیون فراتر رفت. در عرض یک ماه  تعداد بازیکنان آن به 50 میلیون رسید. علاوه بر این، Apex Legends در مدت یک ماه 92 میلیون دلار درآمد کسب کرد که آن را به “بازی آنلاین با بالاترین درآمد” در بین بازی‌های رایگان در بازه زمانی یک ماه تبدیل کرد.

بازی دارای دو حالت است:

  • Battle Royale
  • Arenas

در حالت Battle Royale، تعداد 20 جوخه سه نفره یا 30 تیم دونفره در یک جزیره فرود می‌آیند. بعد از آن بازیکنان به دنبال تدارکات و سلاح برای شکست دادن دشمنان در نبرد، به جستجو می‌پردازند. به مرور زمان، با کوچک‌تر شدن جزیره، بازی سخت‌تر می‌شود. هر بازیکن با سعی در دور نگه داشتن خود از محوطه بیرونی که پر از خطر است حرکت می‌کند و به مبارزه می‌پردازد. تیمی که تا آخر زنده می‌ماند، برنده‌ی بازی است.

به همین ترتیب در حالت Arenas، دو تیم در یک مسابقه‌ی مرگ برای تعیین برنده با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تریلر بازی Apex Legends با زیرنویس فارسی:

در اینجا می‌توانید تریلر بازی Apex Legends را با زیرنویس فارسی، تهیه شده توسط تیم شبکه دیده‌بان مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

4- بازی League of Legends

  • پلتفرم قابل اجرا : XBOX, PC, Android, IOS, PlayStation, Microsoft Windows, Nintendo
  • استودیوی ناشر : Riot Games
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 111 میلیون

بازی League of Legends یک بازی آنلاین چند نفره است که توسط Riot Games ساخته و منتشر شده است. این بازی در مراحل پایین‌تر برای همه به صورت رایگان در دسترس است، اما سفارشی‌سازی و پیشرفت‌های دیگر نیاز به پول دارد.

موضوع بازی این است که دو تیم متشکل از پنج بازیکن یک به یک به میدان می‌روند و هر تیم سمت خود را از نقشه فتح کرده و از آن دفاع می‌کند. هر یک از بازیکنان در بازی نماینده شخصیتی است که با ویژگی‌های مختلف و سبک‌های مختلف بازی به عنوان “قهرمان” شناخته و نقش آفرینی می‌کند.

ساده‌ترین کار برای برنده شدن در مسابقه جمع آوری امتیازات، تجربیات، خرید طلا و آیتم‌هایی است که تیم را قدرتمندتر می‌کند و در نهایت می‌توانید تیم مقابل را شکست دهد. بازیکنان در این بازی با یکدیگر مبارزه می‌کنند که به طور متوسط ​​بین 20 تا 50 طول می‌کشد.

تریلر بازی League of Legends :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی League of Legends را مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

3- بازی Call of Duty

  • پلتفرم قابل اجرا : XBOX, PC, Android, IOS, PlayStation, Microsoft Windows, Nintendo
  • استودیوی ناشر : Infinity / Activision
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 80 میلیون

بازی Call of Duty بازی مورد علاقه‌ی من در لیست 10 بازی آنلاین برتر سال 2021 قرار دارد. موضوع بازی حول محور مبارزه بازیکنان با تیراندازی می‌چرخد. این بازی با عناوین متعددی منتشر شده است اما محبوب‌ترین آنها عبارتند از:

  • Call of Duty: Modern Warfare 2
  • Call of Duty: Black Ops 4
  • Call of Duty: Black Ops 2
  • Call of Duty: Warzone
  • Call of Duty WW2

بهترین بخش بازی کال آو دیوتی این است که شما می‌توانید این بازی را در هر نقطه ، هر مکان، با هر پلتفرم، با هر کسی که می‌خواهید در سراسر جهان بازی کنید.

“ندای وظیفه” یک بازی چند نفره است، به این معنی که می‌توانید با گروهی از دوستانتان هم این بازی را انجام دهید.

تریلر بازی Call of Duty :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی Call of Duty را مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

2- بازی Fortnite

  • پلتفرم قابل اجرا : XBOX, PC, Android, IOS, PlayStation, Microsoft Windows, Nintendo
  • استودیوی ناشر : Epic Games
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 310 میلیون

بازی Fortnite توسط استودیو بازی‌سازی Krafton/ Tencent منتشر شد. بازیکنان بازی Fortnite تنها طی دو هفته پس از انتشار به مرز 10 میلیون نفر رسید. Fortnite در حال حاضر به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است زیرا احساسات مختلف بازی توسط بسیاری از ورزشکاران در سراسر جهان استفاده می‌شود.

بازی Fortnite Battle Royale مانند بازی‌های Oyer Battle Royale است که در آن بازیکنان برای زنده ماندن تا آخر بازی به مصاف با یکدیگر می‌روند. تعداد کل بازیکنانی که در حالت Battle Royale شرکت می‌کنند 100 نفر است. جذابیت این بازی در انتخاب اسلحه و لباس خلاصه نمی‌شود. در این بازی گیمر می‌تواند ساختن دیوارها، پله‌ها و سایر پشتیبانی‌ها را با عناصر مختلف برای گرفتن امتیاز هر چه بالاتر تجربه کند. این یک ویژگی منحصر به فرد برای بازی Fortnite است.

بازی دارای چهار حالت مختلف است :

  • Save The World
  • Battle Royal
  • Creative
  • Party Royale

بازی را می‌توان به صورت انفرادی، دونفره و یا به صورت گروهی انجام داد.

تریلر بازی Fortnite :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی Fortnite را مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

1- بازی PUBG

  • پلتفرم قابل اجرا : XBOX, PC, Android, IOS, PlayStation, Microsoft Windows
  • استودیوی ناشر : Krafton/ Tencent
  • تعداد بازیکنان تا هم اکنون : 1.07 میلیارد

بازی PUBG توسط  Krafton/ Tencent ساخته و منتشر شد. ویژگی برجسته‌ی این بازی گرافیک واقعی و گیم پلی درجه یک آن است. PUBG به عنوان یکی از بهترین بازی‌های آنلاین و پربازیکن‌ترین بازی‌های جهان در سال 2021 شناخته شده است. مراحل بازی پابجی غیر قابل پیش‍بینی است و هیچ یک از مراحل شبیه به هم نیستند.

در این بازی گیمرها در نقش بازیکن‌هایی در برابر یکدیگر ظاهر می‌شوند که با سلاح‌های متفاوت به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. در پایان هر مرحله به بازیکنان بر اساس عملکردشان جوایزی داده می‌شود که می‌توانند آیتم‌های جدیدی مانند سفارشی‌سازی سلاح و لباس را برای خود فعال کنند و نبرد بهتری داشته باشند. در نهایت شخصی که تا آخر بازی زنده می‌ماند برنده‌ی این بازی است.

حالت Battle Royale را می‌توان به صورت انفرادی، دو نفره و با یک گروه چهار نفره بازی کرد. این بازی بر روی پلتفرم‌های متعددی در دسترس است که به آنها اشاره شده است.

تریلر بازی PUBG :

در اینجا می‌توانید تریلر بازی PUBG را مشاهده کنید و با فضای بازی آشنا شوید.

مقاله “بهترین بازیهای جهان در سال ۲۰۲۱“ را از دست ندهید

شما می‌توانید انواع تجهیزات شبکه را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

خدمات شبکه دیده‌بان

سایت های شبکه دیده بان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *