دی‌لینک, فیلم آنباکس تجهیزات شبکه, مقالات, ویدئو تجهیزات شبکه

فیلم آنباکس سوئیچ DES-1005C دیلینک

فیلم آنباکس سوئیچ DES-1005C دیلینک

فیلم آنباکس سوئیچ DES-1005C دلتالینک

شبکه دیده‌بان در فیلم آنباکس سوئیچ DES-1005C دیلینک این دستگاه را از لحاظ ظاهری به طور کامل بررسی می‌کند. شبکه دیده بان نمایندگی برند دیلینک را در ایران دارد. جهت ثبت سفارش سوئیچ DES-1005C به فروشگاه تجهیزات شبکه مراجعه فرمایید.

معرفی اجمالی سوئیچ DES-1005C دیلینک

سوییچ غیرمدیریتی DES-1005C زیر مجموعه برند دی لینک (DLINK) است. این سوئیچ از فناوری انرژی سبز استفاده می‌کند. فناوری D-Link Green Technology توجه زیادی به طول کابل و وضعیت اتصال دستگاه دارد. پورتهای این سوئیچ از استاندارد IEEE 802.3az جهت صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می‌کند. سوئیچ دارای 8 پورت 10/100 مگابیت بر ثانیه اترنت است.

پورت‌های سوئیچ از قابلیت Auto MDI/MDIX بهره مند هستند . از این جهت سوئیچ با تمام اتصالات انطباق دارد. وقتی سوئیچ به دستگاهی متصل می شود ، پورت تشخیص می دهد که از چه ورودی استفاده کند.

[/vc_column_text][vc_column_text]جهت آشنایی کامل با سوئیچ DES-1005C دیلینک و قابلیت‌های آن و خرید این محصول به لینک زیر مراجعه کنید

سوئیچ DES-1005C دیلینک

شما می‌توانید سوئیچ DES-1005C دیلینک و سایر تجهیزات شبکه را با قیمت رقابتی از شرکت شبکه دیده‌بان تهیه کنید ، ضمن اینکه شرکت شبکه دیده‌بان **توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی مؤثر به نیازها و رفع آنها در کوتاهترین زمان، جلب رضایت و خشنودی ایشان** را سرلوحه کار خود قرار داده و با  کارشناسان مجرب در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *