اخبار IT

معرفی دوربین مداربسته لامپی

معرفی دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی برای چه اهدافی تولید شده است؟

در این مطلب می‌خواهیم دوربین مداربسته لامپی را به شما معرفی کنیم. شاید بعضی از شما درباره این دوربین شنیده باشید و یا در برخی از اماکن آنها را دیده باشید. پس بیایید باهم در رابطه با این دوربین‌ها که به تازگی وارد بازار شده اند بیشتر بدانیم.

فواید دوربین‌های مداربسته

همه ما متوجه تغییرات عمیق تکنولوژی در چند ساله گذشته بوده ایم، دوربین‌های مداربسته نیز از این پیشرفت‌ها مستثنی نبوده اند. زیرا نظارت تصویری روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در حال حاضر که شما این مطلب را مطالعه می‌کنید در هر دقیقه چندین سرقت در جای جای دنیا اتفاق می‌افتد. خیلی از این سارقین به محتویات مهم یک سازمان و یا اداره دستپرد زده و ضررهای جبران ناپذیری را به بار می‌آورند. سارقین همچنین به آپارتمان‌ها و یا منازل افراد نیز دستپرد میزنند. پس دوربین های مداربسته در این شرایط می توانند کمک بزرگی باشند. به همین دلیل می‌خواهیم دوربین مداربسته لامپی یا Smarty Light Bulb را به شما معرفی کنیم:

دوربین مداربسته لامپی چیست

دوربین امنیتی لامپی یک سیستم نظارت تصویری با قابلیت نصب آسان است که بدون هیچ سیم و یا دانش خاصی نصب و مدیریت می‌شود. برای اینکه این دوربین را نصب کنید تنها کافی است آن را در سوکت لامپ بپیچانید و بیشترین سطح امنیت نظارتی که ممکن است را برای محیط خانه و یا سازمان خود فراهم کنید. داده‌های این دوربین مستقیما به تلفن هوشمند شما منتقل شده و به شما اجازه می‌دهد کنترل کاملی بر محیط داشته باشید. از مزایای خوب این دوربین این است که شما می‌توانید به طور کامل دور تا دور محیط را از هر کجا که هستید با اپلیکیشن دوربین ببینید.

ویژگی‌های دوربین مداربسته لامپی

  • از این دوربین برای اهداف مختلفی می‌توان استفاده کرد.
  • کار با این دوربین بسیار ساده است.
  • این دوربین علاوه بر زنگ هشدار می‌تواند یک لامپ LED نیز باشد.
  • شما می‌توانید این لامپ را به راحتی در هر مکانی که می‌خواهید ببرید و نصب کنید.
  • هیچ الزامی برای استفاده از کابل و یا باتری ندارد.
  • قابلیت دید در شب این دوربین به شما امکان می‌دهد تا همه محیط را در تاریکی نیز ببینید.
  • دارای سیستم هشدار داخلی است که از طریق سنسور حرکت می‌کند و به کاربر هشدار می‌دهد.
  • به دلیل وجود قابلیت دید در شب در طول شبانه روز امنیت خوبی را ارئه می‌دهد.
  • به صورت 360 درجه محیط را رصد می‌کند و بعد به سیستم و یا تلفن هوشمند شما منتقل می‌کند.
  • به دلیل نور زیاد LED خیلی از افراد متوجه قابلیت نظارتی دوربین لامپی نمی‌شوند.
  • این دوربین بدون هیچ کابل و یا باتری ای و تنها با اتصال وایرلس به WiFi به خوبی و تنها با نصب در سوکت لامپ کار می‌کند.
  • امکان تنظیم ضبط در صورت تشخیص حرکت یا زمانبندی برای ضبط تصاویر بصورت یکسره و یا ساعتی

همان طور که می‌بینید این سیستم نظارتی طراحی بسیار ساده‌ای دارد اما با این حال تمام قابلیت‌هایی را که یک کاربر انتظار دارد برآورده می‌کند.

چرا به دوربین مداربسته لامپی نیاز داریم؟

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم دوربین لامپی تصویر 360 درجه، پاونورما و فول اچ دی به کاربران خود ارائه می‌کند. این نوع دوربین زاویه وسیعی را پوشش می‌هد و از همین رو یک انتخاب مقرون به صرفه و مناسب است. علاوه بر این شما می‌توانید تصاویر را به صورت زنده از تلفن همراه خود ببیند البته به این شرط که به اینترنت متصل باشید. از طرفی می توان گفت این مورد یک دوربین جاسوسی هم به حساب می آید هر چند که به این منظور ساخته نشده اما زمانی که LED این دوربین‌ها روشن باشد تشخیص دوربین سخت می شود و حتی سارقان این موضوع را متوجه نمی شوند. مهم نیست این دوربین را برای خانه شرکت و یا یک سازمان تهیه کرده باشید مطمئنا شما از خرید آن راضی خواهید بود.

از چه نرم افزاری برای دوربین‌های لامپی استفاده می‌شود؟

این دوربین در برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و با توجه به برند و یا مدل دوربین ها هر کدام با نرم افزار مجزایی مدیریت و کنترل می شوند. با این حال دوربین های لامپی با سه نوع نرم افزار در بازار موجود هستند که از طریق آنها شما می‌توانید به صورت زنده تصاویر را مشاهده کنید:

هر چند این دوربین‌های لامپی برای اهداف جاسوسی ساخته نشده‌اند اما به جرات می‌توان گفت خیلی از افراد که قصد دارند دوربین‌های نظارتی خود را از دید عموم مخفی نگه دارند از این نوع دوربین‌ها استفاده می‌کنند. زیرا این محصولات با شکل ظاهری لامپ نظر کمتر کسی را به خود جلب می‌کند.

مزایای دوربین مداربسته لامپی

از مزایای مهم این نوع دوربین‌ها می‌توان به نصب آسان و راه اندازی سریع آنها اشاره کرد. ویژگی دیگری که نظر کاربران را به خود جلب کرده دید 360 درجه این دوربین‌ها می‌باشد که به تنهایی قادر است مساحتی معادل 80 متر را پوشش دهد. کیفیت بالای دوربین لامپی و ضبط تصاویر واضح نیز از ویژگی‌هایی است که این نوع از دوربین‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهند. نکته قابل توجه دیگر سنسور حرکتی است یعنی دوربین به محض تشخیص حرکت، سوژه را دنبال کرده و از آن فیلمبرداری می‌کند. همانطور که در بالا گفتیم این دوربین قادر است تصاویر را به صورت زنده از طریق اینترنت به تلفن همراه هوشمند شما ارسال کند البته باید اپلیکیشن وربین را از قبل نصب کرده باشید. همه این ها دوربین مداربسته لامپی را به یک گزینه مقرون به صرفه با کارایی بالا تبدیل می‌کند که ارزش خرید را دارد.

حتما بخوانید شاید سوال شما هم باشد:

محاسبه مقدار فضای ذخیره سازی دوربین مداربسته

معایب دوربین های مداربسته لامپی

درست است که این دوربین‌ها مزایای بسیاری دارند که شما را ترغیب به تهیه آنها می‌کند اما با همه اینها معایبی نیز دارد که باید قبل از خرید به آن توجه کنید. در زیر برخی از معایب را برایتان شرح بردیم:

یکی از معایب این نوع دوربین‌ها عدم مقاومت آنها در برابر آب است. این موضوع آنها را تنها برای استفاده در اماکن داخلی مناسب می‌کند. یعنی دیگر در محیط های خارجی که امکان بارندگی باران وجود دارد یا اماکن مرطوب و فضاهای باز قابل استفاده نمی‌باشد.

از دیگر ایرادهایی که می توان به این دورببین ها گرفت عدم ذخیره سازی و آرشیو تصاویر به مدت طولانی است.

 کلام آخر

در این مبحث ما قصد داشتیم یکی از دوربین های موجود در بازار را که نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است معرفی کنیم و درباره آن بیشتر بدانیم. دوربین های مداربسته لامپی یکی از جدید ترین دوربین‌های موجود هستند که برای مصارف خانگی و اداری کاربرد دارند. این دوربین‌های مدار بسته روز به روز در حال توسعه و بهبود می‌باشند و مسلما امکانات دیگری نیز مانند مقاومت در برابر آب و هوا و امکان اتصال به دستگاه رکورد نیز به آنها اضافه می‌شود. امیدواریم مقاله معرفی دوربین مداربسته لامپی برای شما مفید بوده باشد برای خواندن مطالب بیشتر شبکه دیده‌بان را دنبال کنید.

جهت اطلاع از قیمت تجهیزات شبکه با شبکه دیده‌بان تماس بگیرید : 20 21 9100 – 021

مراحل ثبت سفارش تعمیر تجهیزات شبکه :
  • تماس با دفتر و ارسال تجهیزات به دفتر شبکه دیده بان
  • بررسی مشکلات تجهیزات شبکه و اعلام هزینه به شما
  • در صورت تایید شما ، تعمیر انجام می شود.
  • ارسال تجهیزات در اسرع وقت
نکات مهم پروسه تعمیرات تجهیزات شبکه :
  1. مشکل و ایرادات احتمالی دستگاه را در برگه‌ای نوشته و همراه دستگاه به دفتر شبکه دیده‌بان ارسال فرمایید.
  2. نام و شماره تلفن مسئول پیگیری تجهیزات را حتما درج بفرمایید.
  3. به دلیل زیاد بودن تعداد کالاهای تعمیری ، حتما پیگیر کالای خود باشید.

شبکه دیده بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه برند های معروف است. از جمله خدمات مجموعه حرفه ای شبکه دیده بان :

  • 48 ساعت مهلت تست
  • یک سال گارانتی
  • ارسال در اسرع وقت به تمام نقاط ایران
  • مشاوره رایگان قبل از خرید محصول
  • امکان کانفیگ و راه اندازی بعد از خرید محصول
  • تعمیر تجهیزات شبکه

جهت سفارش یا مشاوره با کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس بگیرید :

02191002120

09128005038

سایت های شبکه دیده بان :
www.netdrco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *