فیلم آنباکس تجهیزات شبکه, مقالات, میکروتیک, ویدئو تجهیزات شبکه

فیلم آنباکس LHG 5

فیلم آنباکس LHG 5

فیلم آنباکس LHG 5

اگر به دنبال این هستید که اول محصول را ببینید و بعد خریدتو ثبت کنید یا سفارش بدید؟ یا اگر به دنبال این هستید که بدونید محتویات پکیج رادیو چیه؟ و اینکه چه نوع تجهیزاتی را به همراه محصولاتت میخرید. فقط کافیه با شبکه دیده‌بان همراه بشید. ما برای شما جعبه گشایی LHG 5 را انجام دادیم. با تماشا کردن فیلم آنباکس LHG 5 این امکان را به شما می‌دهد، که خریدی مطمئن و راحت‌تری را تجربه کنی..

مطالبی که در شبکه دیده‌بان برای شما آماده و ارائه می‌شود. نه تنها به جعبه گشایی و فیلم آنباکس LHG 5 خلاصه نمی‌شود. بلکه یکسری مطالب مفیدتری را هم برای شما گردآوری کردیم، که دانستن آنها برای هر کاربری مفید و حائز اهمیت است. حتی برای تصمیم و خرید تجهیزات شبکه هم تاثیر گذار است… ما در این مقاله به سوالات احتمالی که تا به الان برایتان پیش آمده، جواب خواهیم داد. حتما تا حالا با شرایط کاری برخورد کردید. که به دنبال رادیویی باشید، که به صورت وایرلس و یکپارچه باشد. و همچنان خواهان آن هم باشید، که فاصله طولانی را پوش بدهد. در واقع از روش نقطه به نقطه استفاده کند. تا مشکل شما برای تبادل اطلاعات رفع شود. و بتوانید بی‌وقفه و با سرعتی بالا به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. در ادامه به این سوال و سوالات دیگر که در ذهنتان است، پاسخ می‌دهیم.

شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص رادیو وایرلس‌های سری LHG می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.
شبکه دیده بان شبکه دیده‌بان وارد کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات شبکه به خصوص رادیو وایرلس‌های سری LHG می‌باشد. تمامی تجهیزات شبکه دیده‌بان دارای 12 ماه گارانتی هستند. شبکه دیده بان جهت پیکربندی ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه با شماره 02191002120 تماس بگیرید.

رادیو وایرلس LHG 5

کمپانی میکروتیک محصولی به نام LHG 5 معرفی کرده است. که آن را تحت عنوان رادیو وایرلس طراحی و به بازار شبکه روانه کرده است.

رادیو LHG 5 یک دستگاه بی‌سیم جمع و جور و سبکی می‌باشد. این دستگاه دارای فرکانس 5 گیگاهرتز است. مدل این وایرلس 802.11 a/n و با آنتن شبکه دو قطبی یکپارچه 24.5dBi است. برای پیوندهای نقطه به نقطه یا برای استفاده به عنوان CPE در فاصله‌های طولانی‌تر استفاده می‌شود. همچنین از پروتکل Nv2 TDMA پشتیبانی می‌کند.

LHG 5 یک رادیو وایرلس با CPE دو زنجیره‌‌ای است. وایرلس بودن این رادیو آن را به عنوان یک گیرنده و فرستنده تبدیل کرده است. گیرندگی آنتن این رادیو در فرکانس‌ 5 گیگاهرتز می‌باشد. و همچنان توان آنتن و گیرندگی آن 24.5dBi است.

😎 البته باید به این مورد توجه داشت. که در طراحی و همچنان ارسال این محصول، هر 3 عدد یکی محسوب می‌شود. یعنی:

    • کیت به صورت 3 واحدی (RBLHG5kit)
    • 3 آنتن در یک جعبه

ویژگی‌ رادیو LHG 5

این رادیو به دلیل دارا بودن ویژگی‌های همچون موارد پایین، مورد استقبال و مهم قرار گرفته شده‌اند.

  1. رادیو وایرلس LHG دارای پردازنده‌ای تک هسته‌ای با مدل AR9344 می‌باشد.
  2. این دستگاه با معماری پردازنده MIPSBE و سرعت پردازنده 600 مگاهرتز است.
  3. سیستم عامل این رادیو از RouterOS پشتیبانی می‌کند.
  4. رادیو وایرلس حافظه رم 64 مگابایت با حافظه فلش 16 مگابایت دارد.
  5. دستگاه دارای فرکانس 5 گیگاهرتز می‌باشد. که تا حد مسافت 8 کیلومتر به خوبی کار می‌کند.
  6. توان گیرندگی آنتن رادیو وایرلس 24.5dBi است.
  7. استاندارد وایرلس دستگاه 802.11a/n می‌باشد.
  8. LHG یک پورت 10/100 اترنت دارد.
  9. رادیو وایرلس در حداقل دمای 40- تا حداکثر دمای 70 درجه سانتیگراد به خوبی کار می‌کند.
  10. نرخ ولتاژ ورودی این دستگاه دو نوع است:
    • در حالت عادی 11 تا 30 ولت است
    • حداکثر توان مصرفی 6 وات است.

توجه😮: از رادیو LHG برای اتصالات نقطه به نقطه (PTP) یا برای استفاده به عنوان CPE در فواصل طولانی مناسب است و از پروتکل Nv2 TDMA پشتیبانی می‌کند.

تعمیر رادیو وایرلس LHG 5

تعمیر تخصصی رادیو وایرلس LHG 5 در مجموعه فنی مهندسی شبکه دیده‌بان انجام می‌شود. جهت اطلاع از شرایط تعمیر رادیو وایرلس LHG 5 با بخش تعمیرات شبکه دیده‌بان تماس بگیرید.

قیمت رادیو وایرلس LHG 5 

رادیو وایرلس LHG 5 یکی از پر‌ فروش‌ترین رادیو وایرلس میکروتیک می‌باشد. که این محصول همواره در شبکه دیده‌بان موجود است. شما می‌توانید با خرید آنلاین به راحتی این محصول را تهیه کنید. همچنان این رادیو وایرلس دارای 12 ماه گارانتی می‌باشد. به علاوه میتوانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

رادیو وایرلس LHG 5

فیلم آنباکس رادیو LHG 5

همانطور که در بالا اشاره شده است. اول محتویات داخل جعبه رو ببین، چه تجهیزاتی داره. بعدش خرید کن. خریدی مطمئن با شبکه دیده‌بان

با ما همراه شو در جعبه گشایی LHG5

تیم شبکه دیده‌بان خوشحال میشه فیلم آنباکس LHG5 رو با دوستات به اشتراک بگذاری...

ما اینجا هستیم تا تجهیزات رو به خوبی معرفی کنیم در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را برای پروژه شبکه خودتون داشته باشید. تا پایان این مقاله همراه ما باش، کلی مطالب مفید در مورد رادیو وایرلس LHG5 به دست می‌آوری.

 

مقاله‌های مرتبط .....

شباهت و تفاوت سری LHG

شباهت و تفاوت سری LHG

شباهت و تفاوت سری LHGاگر دوست دارید بیشتر در مورد رادیو وایرلس بدونید... چه کارایی دارد. چه رادیویی بهترین سرعت و تبادل اطلاعات را در ا...

ادامه مطلب

آموزش لینک‌کردن LHG XL 5ac

آموزش لینک‌کردن LHG XL 5ac

آموزش لینک‌کردن LHG XL 5acدوست داری لینک کردن تجهیزاتتو خودت انجام بدی! دوست داری صفر تا صدشو خودت مدیریت کنی و بدونی؟ ما در این مقاله ...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *